cerita kembar ... i like twin2

okay kita mulakan didusksi kite dgn kembar seiras .. weeee owesome mnat gile dgn kembar2 nie .macam comel2 gituu .. yaaaaa air batu campur ..cendol2 hhaa.. okay this evening tib2 pula aku rasa nak cerita tentang pasangan "kembar"..weee okay sebenar benarnya gue memang minat deyh kalau terjumpa pasangan kembar ..lagi2 kalau baby . fuhhh sweet kan dressup,sekolah,makan,mandi,tidur n segala bagai la semua sama2... comel sangattttt2..sebab sebab sebab itulah tanda kebesaran allah rite ??


aku memang suka lihat ibu mengandung...comel la perut dye.. aku cerita ea..ahaha 
ha mula la nak ngumpat aku .hehehee....okay2 aku kalau tengok perempuan hamil kan,..sanggup aku berhenti makan n mcm2 secara kebetulan untuk tengok perempuan mengandung nie .. bila la aku akan memiliki ek .kahwen la cepat .aagagagaggaa.....


look comeyl kan ? nie beby girl tau



ha nnie beby boy .. 
tapi aku mnat girl ..comeyl =))

tuk pengetahuan kowang juga dalam family aku ad what pasangan kembar iaitu kaka sedara gue..serupa memang serupa .. sebijik memang sebiji ..tapi kulit sudah berbeza sedikit ehehe..suara pon sama au .. eeeee senang cter semua sama la cume kulit saje berlainan .. mahu lihat kakak sedara aku ?

taraaaa tapi muke mcm gemuk adik la ... yang pkai baju purple itu ..ha tapi suami mereka tidak kembar ahahaha... jadi bukan kira pasangan kembar nk cri kembar..pasangan kaya mencari kaya ..ohh tidak prinsip kami still maintain mcm orang bysa2 gituuu ... weeee comel tak mereka berdua ??



so mcm mana ade la pasangan twin2 gitu dalam keturunan kami .. tapi betul ke akan trun pada anak2 nye n keturunan .. xla kan ? tapi kan2 aku memang ade juga la terdetik nak ade anak kembar hahaa.. berangan je aku nie kan .. tgok title dong alam maya seorang puteri gituuu..phhheeewiiiiitt !!~ kenapa aku suke kembar sebabkan kembar nie comel tau. pendapat sama2 . pegi mana sama2 .. ad jua 2 hati 1 jiwa ahaa....
so kowang doakan la ye cik erin akan dapat anak kembar gituu..muahhhhhaa :D

ha lihat tangga2 pasangan kembar nie ye ...


ini 2 remaja kekal kemana 



pasangan kembar berkhahwin.. women n men same twin tau !~


loookkkk !!~ when old always together2 rite?
jeles kan2 ??


p/s :: sila2 la kowang doakan aku dapat beby kembar bile dh married .weeee .. tq pesanan ini akan dihargai deyhhh <3





0 000 orang doakan erin pregnant: