khyalan honeymoon setelah wedding

wahh dgr tajuk mcm loghat je kan2?? ade aku kesah ahahaha.. erin wedding dream dh .. beby kembar dh .. ape salahnye nk citer tntg honeymoon i .. okay untuk pengtahuan kowang .erin memang minat minat minat sangat g korea.. so erin nk honeymoon kat korea boleh x?x honeymoon bercuti dgn orang tersayang la . erin dh pernah dgn family .nk juga pergi dgn husband gituuu... hahahaha wedding ala korea .. honeymoon pown nk korea.. hehee xpe la erin mmg minat korea



yaaaaaaaaaaaa i like korea . jum pakat ramai2 pegi korea.. haaaa tapi no money xleyh la kan .. sedih la xpe dgn usaha gigih aku akan simpan duit .. sorry la kawan .aku terlampau excited dgn korea.. boleh x nk pndah korea.. ayat gedik kan2..suke hati la lntk kaw la nk pndah *msti kowang ckp mcm uh kan2..AHAHAHA ..erin joke sayang .. ahahhahaa kowang nk tau satu benda paling xsuke .. makann korea ..entah xreti lagi .mcm geli gituu tapi aku mkn seaweed je ..sushi mkn tapi memilih ahhahaa ..nth xpham derrr....aku xpk mkn aku pk hati senang je


nie hotel tau tmpat penginapan aku nanti .. tggu ok ~~


ha aku nk g musm bunga .. nanti boleh tabur2 bunga .kalau salji bukan xnk .nanti xdpt nk shopping ...kedai pon banyak jual sweater je .. leceh eh..aku mmg minat shopping tapi aku jimat .pandai bajet .. look bunga2 dye huh !!~sakura .. sakura ... waiting me come to koreaaaaaa


pemandangan dikala malam 


ha nie tempat maen SKI ... ahahhaa nk dgr cerita aku penah la g KOREA ..then men ski la kan ..kelakar gile dooe .. jakun kan2.. dh siap pkai sut dye nie .terjah la ke saana .ahhahaa men berangan redah ..terkangkap kiap aku jatuh .. mummy n abah aku ape lagi gelax besar .jahat doh mereka .. suke kutuk aku ..semenjak uh aku kena bahan .. xpe tgok nanti aku men nan hubby aku ..





p/s :: aku akan usaha keras untuk pergi kesini .. xpe x mahal .. bawu 3ribu lbh kalau pakej ..xpe2 aku ad group travel sendiri .so follow ... ahahha

**idaman korang pula nak kemana derrr<3

0 000 orang doakan erin pregnant: