berpeluh si dia mnjawab soalan ^_~


salam semua ..watcha u doing ....:) bz x ?? eh kalau bz mna ade kowang bace entri aku nie .. ehhehe..
kowang jgn nk sengeh2 gatal auw .. nnti cik erin tergoda ,terikat .akkaka ...joke je k ..
weyh u allz x bz kan2 ?? ape kata keti g ngeteh nk ? ala hotel 5 bintang pon ok gak . haha demond seyh erin nie ...

opsss sudah lari tajuk ini ...
maaf la kwn2 blogger aku ... bukan ape bysa la permulaan mmg mcm nie aku ..bkn kowang xtahu kan2 ?
anyway tq la ye kpd follower saya .. pada yg belum cpt la kriuk follow saya .. eh sejak bile bersaya nie .. nie kan diari aku ..jd aku suke guna kaw aku . lalalala ...
actuaally entri aku nie mmg bermakna pada aku woo .. nth dri situ aku blh tgok keikhlasan dye pada aku ...
aku xtahu kenapa tibe2 aku nk tye dye .. selama nie xpnh .. aku sayang dgn en kekasih saya nie .. bile la bakal jd en tuang n en suami kan ... amin .doakan aku dgn dye ye kawan2 ..:) cpt tadah tangan .. bismillah .. YA ALLAH ... panjangkn la jodoh erin n izam .. kekalkan kebahagiaan kami dunia dan diakhirat .. redhailah hidup mereka dgn cahaya mu ya allah .. amin ... tq kawan2 :)

meh erin kuarkan ape yang soalan mengarut n mencarot aku persoalkan .. 

jeng jeng ^_^

............................................................................................................................................

aku :: i nak tanye u nie ..boleh x ?? tapi u jawab dgn jujur2 nye ye 

en kekasih :: ok 

aku :: yunk ! u benci i x ??

en kekasih :: aaaaa u nie ape nie tibe2 tanya soalan tak masuk akal .dan sy nak tahu knape tibe2 tanya soalan                          mcm nie ...jawapan :: syg i tak penah terpikir sedikit pon membenci u k .. 

aku :: jujur la . i nak tau je.. u pernah rasa mnympah x kat i?wpon sekali...

en kekasih :: jujur xpernah tapi rasa sayang semakin kuat tak tahu kenapa dan bila bersama u i tak bosan

en kekasih antar msg kedua ... pelik aku

en kekasih :: nape u dah benci i ke atau dah jatuh cinta ngan mamat kat fb ?

aku :: ok yeke ..ok .u rasa i gedik tak ?ke mgada2 ... ohh ye i tanye je kan .jawab la .. xde mamat laen pon ..

en kekasih :: potong lah idea i nk editing .. u ni xde soalan lain ke nak tanye .bende yg u tahukan jwpn.nape u tengok i syg u ni maen2 ke ?

aku :: jwb la yunk .. i nk tahu kan .. i nie selalu sakit kan hati u atau merimaskan u?? maaf la i tye .bg la i ruang jap

en kekasih :: syg ku erin ..i tak penah benci u sakit hati ke ape ke .. cuma i mintak kesetiaan pada i tu je.tolong jgn menduakan i tu je i mahu ...

aku :: i takkn menduakan u syg ..1 saat je xpnh lps dri ingtn i pd u.ok i tye lagi ea ,i selalu buat u kecik hati x? n u rasa i nie cntik x ??

en kekasih :: syg kan i ckp u tak buat hati i sakit pon .malah i happy bila bersama u .ok cntik bg i semua cntik..yg penting hati i dapat terima u seadanya ..

aku :: i tye i cntik ke comel ?? i tanya tu susah ke nk jwb ?? :-(

en kekasih :: syg ,syg comel .cntik bila u bertudung .jadinya bila pakai tudung comel . jd ke 2 2 u ade cntik n comel ..

aku :: ok i tahu u ikhlas nan i .sometimes u malu x keluar nan i yg xseberapa ni pd u as a gelfren u ?

en kekasih :: ok agaknye selama nie u xhargai perjumpaan kite kan ?kalau i malu jumpa u nak buat ape i jumpe u .entah lah pening pale lah i nak kerja paham ...!!!!!

*mood aku sedih jap kena tengking*

aku :: eh i tanya bkn bnce ke ape..nmpk care u nie mnggap i merimaskan u ..td u ckp xde rimas n bnci tapi nie ape ?? hurmmmm

en kekasih :: geram soalan tak masuk akal .mcm selama nie i main2 pula dgn u .ok2 i mintak maaf ujian dri u kan ?ok i mntak maaf k syg ...

aku :: ok xpe2 .. i xkisah ..i nak tahu je .. mana tahu kan .. u xsegan ke yunk ?

*dye kol ,aku xangkat* aku xnk jwb

en kekasih :: hari nie u dah buat i marah sangat2 .ok lah kalau tak percaya kan i dah...kenapa susah sgt kke nak cyekan i ..semua takut ...

aku :: YA ALLAH .. i rilex je .. dri sini kite tau syg .. ok ape yg buat u suke kat i ??

en .kekasih :: sayang .. i love u ...

aku :: i tye kan u nie .. mcm i pula terhegeh2 kat u ...

en kekasih :: syg i nak u sbp u mmpunyai hati yg baek,paham kerjaya i .sebap u comel cntik peramah dan hati i bahagia bersama u .dan MAK i terima u ...

aku :: AMIN ...oh ok ..anggota bdn mana yg u suke ?rmbut ,pp,hidung or what ???

en kekasih :: hakakakkakaka ade2 je kan u nie ..jawapan :: mata yg romentik ,pipi yg tembam ,suara yg mnje ..
*ad 1 lg tp nie public xblh maaf * :-)

aku :: wow !!hakakaka ..ok i nk tye u last boleh ?

en.kekasih :: x boleh haakakakaka ...

aku :: ala boleh la ...1 je

en kekasih :: boleh sayang

aku :: yeay !! cinte u pada i xakan PUDAR kan wpon ape berlaku ...

en kekasih :: takkan pudar selagi u xcurang ...

aku :: betul nie??sepenuh jiwa u ? kalau u sunyi u cri len x??

en kekasih :: hakkaka i xkan sunyi kot .sebap u sentiasa bersama i .

tamat la sudah ... ade lg ..xpela ..mls nk interframe byk2 ... penat aku type smbil tgok msg dye .ahakaka .. kelakar kan bile tye balik ..sian dye .pdhl aku nk uji dye je .. dye dh pk aku bukan2 ... one more thing aku syg kan dye ..xmgkin kod aku nk mnduakan dye ....

Tell the world, how much you love your boyfriend!
Biar orang cakap POYO, yang penting, aku tetap sayang dia.

~''Hari-Hari sy jatuh hati pada dia walaupun dia dekat ke jauh dari sy ~ sy tak kesah...SAYA SAYANG BOYFRIEND SAYA and tetap merindui dia sepenuh hati..rindu sy untuk dia semakin hari semakin lah membuak2...walau takde siapa yang tahu... But my GOD Always know everthing bout my heart!!~ harinie pun sy tetap merindui dia walau dimana dia berada''~ i'm really miss My 


dahla bye bye ^_^




0 000 orang doakan erin pregnant: