idaman beby caye

hye cemua ... 
rindu caye x?? kekkekee... wah lama siut x hupdate .. ad 2mggu lbh .. cemua dok tye erin bile nk hupdate ek .. erin saje je ... belom ad mood nyek nk update2 nie .. hehehe .. xpe la kowang bce je la yang lma2 nye ... nape weyh jemu ke cter aku dlu . hehehe kalau jemur g basuk pat2 .. pastu taruk softlan ke downy ke .. 
dah wangi .. follow auw ...

kui kui kui ....eh bukan kuih la yok ...sebenarnya mcam2 cite aku nk share kat blog nie .. tapi tula xde masa kan ... aku kan anak raja ..bz manjang la kakakakakak... dh meh laaku cerita skit ape aku nk share ea...ehehehe...opp corse la idaman beby saya .. eh saya xtahu la nape aku minat sgt nan budak kecik skrg ..eeee geram seyh ... 

nur aishah humaira 


Nama secantik dan secomel orangnya. Bakatnya mula digilap ketika dia berusia 6 bulan apabila gambar Aisyah diambil oleh kedua orang tuanya dengan menggunakan kamera. see dh pandai bergaya dgn camera ha ..mcm mna la ank aku kan ... phographer dpn mata .. aku kaki gmbr .. lg pula anak aku .ahhahaa ..perghhh ..tercirit seyh ... kowang xnk ke anak kowang comel2 nnt ...





comel ek bakal anak aku ..bahahhaa ... eh bukan aku nk yang nie ..kirenye aku nk cute n comel mcm nie ... pasti insya allah ... ya ..mata mulat mcm aku .. ehehhe ..pp tembam wow !! geyam2...

kalau beby boy pula ..

DANIEL HYUNOO 




wow !! smart siut dgn POLO dye .... 




ha see ... smart mcm bakal papa dye kan .. kakaka... loghat ek aku nie .. xpela ..kite rancang n idaman je mcm nie ..xslah kan .. mna tahu termakbul ..bace la doa byk2 ... pastu tenung je mudak uh dlm2 ..kalau blh smpai tmbus ... ahhahahaa.. eh aku trpkir ape ..mcm mna la ek kalau aku ngidam nk cium dua2 fanatic nie .. kena auw bawa lau x mengidam je .. kakakak ..tp harap2 xla ..payah nk jmpe ....

sebenarnye ..aku dh xde idea nak type besh2 ..sbb kan2 .. ade la .. erin xde mood sgt ..ahhaha ..len kali aku wat entri lg ea...

daaa daaaa



0 000 orang doakan erin pregnant: