beby n bie ... enough ...no more ...

salam semua ....
 kepada semua pembace blog aku...yang datang dari facebook ,tagged ,twitter , myspace , hi5 , n segala macam la...saya xtahu la ..kakakaka ...yang aku join faceby je ... kowang xpening ke byk sangat laman sosial nie...kalau aku la kan xterlayan .. aku ade myspace lbh 5ribu kod fwen ...tapi xpnh dh on ...
eh sudah lari topik pula ..kakaka....ye memang agak lama la aku x hupdate blog nie..bukan mls auw ..cume belom ade masa tertentu... ade yang suh edit n touchup2 blog la ..yang aku mmu buat blog encik sayang aku je...yang len harap maklum takut nak godeh2 ...nnti salah n xkenan ..kowang bising .. ehehhe ..tapi boleh je nk erin tolong erin tolong ..opsss sejak bile gune nama lak aku nie....
ade jugak ek marah aku ..bile nk hupdate baru ..bile nk update tentang ko kena risik ..hahaha ..kowang nie ..ade macam2 gosip keluar kang bile aku wat entri nie..kakaka...bysa la zaman sosial nie kan ..dh mcm drum2 ...dulu aku rajin la hupdate....pantang ade idea..mesti nk type new post ..:)


ding ding dingggg ...tong..tong ..tong...
  gambar di candid oleh abang kandung en sayang saya .... abang rizal n kak alice..~tq~

rasa mcm dh meningkat dewasa pula..,membawa kite terus kehadapan . tanpa kite menyedari ,hubungan  aku sudah melangkau lebih jauh... hubungan yang akan terus aku n dye pertahankan smpai bile2 . dan ari ini , telah pon aku menjadi miliknye ... walaupon bawu merisik..tapi itu dh dikire terikat pada aku... *ewah2 , cam org kawin la plak , HAHA .suke gile bile mama sendri yang sarungkan ..n sudi juga dye turun ke alam kebahagiaan kami .. maybe aku ajak .. so ikut la... tq ye mak endah ..love u ...
 

semasa ke semasa

masih segar diingatan saat awal perkenalan kite. pellbagai cabaran ,dugaan n kebahagiaan kite tempuhkan sayang ... tidak semuanya akan indah , bermula dari derita dan akan berakhir dengan kebahagian. tapi hidup ini ibarat roda, akan sentiasa berputar ,kadangkala dibawah , dan kadangkala di atas. untok mencapai sesuatu kebahagiaan itu ,kite sendri yg kene berusaha..... 
 
jiwa n sayang saya xpenah berubah ...

ku katakan bahawa cintaku padamu hanya SATU ...  xkan ade yang lain bertemu dihatiku... hapuskan segala prasangka yang ade ...leburkan segala resah .. buang yang keruh dan amik la yang jernih ...CUKUP saja CINTA mu padaku ... dah terpatri dh dalam hati ku... aku amat SAYANG kamu... dari dulu hingga kini..xpernah berubah ku terlena keranamu.. walau ape pon terjadi...aku SETIA menyayangi dirimu... bagiku ..kau insan ISTIMEWA ..dulu kini selamanya... ku harap kau pon begitu ..sama-sama mencintai cinta ini bersama .... CEWAHHH ..jiwang dh aku nie... xpe la...blog aku kod...:)



TERIMA KASIH SAYANG ....

tak sangka mase cepat benar berlalu ,dan kite udah sampai ke tahap ini...walaupon baru permulaan bagi sy ckup memadai untuk perhubungan nie...anyway tq sayang sudi letakkn saya insan istimewa dalam diri kamu ...


 KAK ALICE COMEL :)



 KAK MALA SWEET <3 ERIN TNGGI :)



KENANGAN SAMPAI BILA2







2 000 orang doakan erin pregnant:

Kisah Qaseh AzRin said... [Reply]

da follow you.. tenkiu follow saya.

http://kisahqasehazrin.blogspot.com

erin moshimoshi said... [Reply]

amin ..hehehe ...roger2 la blog same2 k ..