i like baju kurung !!


pagi2 sudah vreate blog goblog seperti ice blog
shake shake !!!
golek golek goncang2
ahakkakakaa.. !!!!!!!!

actually aku bosan nie .. selalu dlm bilik ofis nie ade teman borak teman cakap mcm men terbang lalat ..
borak n gonjeng pon same2 ... itu la ek .. bile aku cuti dye sunyi ...
bile dye cuti aku lak mcm babun kene kurung !! tapi x panas bilik aircond la ..
ahakkaka..kekekke... aku pon mcm x caye je dh dup dup dup .... bulan 6 dh nk dekat kan ....
tak lama lagi aku cuti lagi .. go vietnam yaaa .. enjoyyy je ek aku nie ... kak ofis aku g langkawi .. ari selasa bawu balik ..wolaweyyhhh kak !! rindu nie :(
bgus la ek ... akk n encek boypren sy pon tgglkan sy .. kesyuian melanda diri ku yg krek ini ..werk ..
pagi2 merapu mcm bawu lepas lenyek belacan je .. ehehhe .. 


aku xtahu ape nk create sebenarnya nie .. hbis belek belek gmbr .. aku dh de idea ape aku nk create n macam biasa masukan gmbr sekali .. ehehe ... nk ikutkan followe aku ramai yg ladies nite .. opsss ladies crew .. so aku create la karya gini ... kalau makeup2 uh aku belum pro nk wat video .. wat makeup sndri je ...
pada yang laki lau nk bce gak vreate aku nie bce la .. suke ati mu la krek !!
x halang dek bujang senang ... aku sporting ..!! :-P

okay2 ... makcik2 ..adik2 ..kakak2... nenek2 .. moyang2.. n semua pempuan yang ade sekeliling ku ni .. eh sekeliling dunia nie .. kau orang kan cun cun ..gojes2..hot spicy .. kari berapi gitu ... kowang suke pkai baju kurung x?? xkire la baju kebaya ke .. jubah ke .. kurung moden ke .. dh ape lgi pattern daahh ... xtahu .. 
YANG PENTING kekalkan kemelayuan n adat tradisi kite toi x anak anak ku ??
cehhh sejak bile jd ibu kowang nie .. eh mna tahu anak2 aku bce nnti ..kan nak ... nak ape ? hahaa
eh betul ke orang ckp baju kurung or anything else nie mcm kampung .. bohong kan .. itu mmg x amik melayu education .. org mcm uh ptot bakor je !!! bodoh je .. opsss bingai la ..kakakakaka....
aku xsuke orang mnghina kaum perempuan yg berbaju begini .. kata kampung la ..kolot la .. mna datang pmpuan n tradisi ini .. kalau xgunakan bhaiii...

okay la .. baju ade ..jubah ade ... tudung je belum ade... xlama lagi heel lak ...aku xtahu mna lagi yang cun aku pakai ..shawl ,tudung ikan bawal ..eh no no no.. tudung bawal namanye .. tudung jojeg , shawl or tudung pkai buang .. eh x x x ..gurau2 .. tudung sarung mcm ariani uh .. laaaa tudung ekin mawi uh .. susah benoor kowang nk mikir .. eh padahal aku kakaka ... birahh je .....so kowang choose kan k mna ok aku pkai ... encik boypren sy ckp ..sy pkai tudung 4 segi lg cute .. dye x suke aku pkai shawl .. sbb mcm lekap2 .. rimas la .. bengong ek ... mmg alam kuno toi .. xtahu fashion haha ..sorry b .. beby trkutuk kamu lak .. nama je topik alim2 tp pangai still gonjeng :-p


betul la ... byk kod fashion .. shawl nie .. ape la encik boypren aku nie .eeee geram toi .. byk kot aku beli patern shawl ..siap limited je aku beli .. ade gipsi ,phasmina ,rambu bola2... ape lg ek ..sitin n mcm2 la ...pokoknye beratus tudung aku ... naktgok x??haaaaa kaki adik ku pulak ade uh ... tgok tudung bysa mcm encik sayang sy suke uh ade 2 baris dri depan je .. yang len semua phasmina n shawl2 ... tudung lilit2 la ... senang ckp .. ehehhe ... kalau baju kurung jgn ckp la ... nak tgok jugak ke ?? banyak la...

nie bawu sikit ..belum masuk almari umah aku lg satu .. gile byk joe .. ahakakka... nie bawak skit je ...
dekat tenet byk la jual baju baju kurung , jubah la ... shawl la .. ade yg buat laman blog uh .. jual segala bagai ...mcm bf aku lak wat bsnes photographer ...http://izamcrazyfoto.blogspot.com/ ha aku dh pomot dh ..klik k ... jap la ..mana tahu nk jd model ke .. yang xberbayar yang nk free ke .. ahkakaka... wedding pon amik .. rajen2 jengah k :-) we sporting .. 

aku nie kaki gmbr ..so mana je aku pkai msti la bershoot .. 
jom la ... kite gmbr ramai2



seeee nie tudung ikan bawal yg aku ckp ..cmel ke aku pkai ... ke shawl.... pendapat u allz ... blur ea semua ..jgn la wat muke blur .. alalallaa x omey nnti yuyunk ... okay2 ... cun !! so kowang yg free hair boleh kai tudung comeyl ... ilang dose ..tp dh kwen xkai xpe .. sbb pe dosa laki tggung .. ahakkaka gurau2 ... jgn dgr ustazah erin nie ...

sebenarnya ..erin nie muke mulat .. bukan kempis mcm lemping ..pipi dh mcm apam kembung je .. so pkai la iscarf yg muncung .jgn la melekap2 .. nnti lagi benyek pala aku .. tue yang encik boypren saya xshuke .. ahhahaha .. kena lagi boypren aku .. ahahaha siannye dye ..beli inner yang ade cotton nnti blh muncung kan sndri .. xpon ad mmber ajar ..tetaskan bhgian belakang .. nnti blh tarik2 bile pkai .. :-)


wah tggi jugak aku ek ..dri bibik n inang aku .. ehehhe ..seee ondon mana ade baju kurung sgt .. bibik aku ckp la .. now dye duk malaysia mcm2 belajar ... aku n bibik aku kai baju kurung johor .. inang aku yang pink uh ..kurung moden .. baju kurung pahang aku warna purple .. ade trperap dlm almari mls nk kai ..besar mcm baju xxxxxl lak .. eh mndai je .. "S" la ehhe ..bdn aku kan bsr sgt ...



senyum dear .. sweet lak aku ek mcm candy .. comel kan .. :P



gelap skit ea tmpt nie ..sbb x switch on lamp ..jimat karen kod .. xla .. msa nie kelam kabut ..



haaaaaaaaaaaa nie aku wearing jubah n shawl .. kata lekap2 uh.. aku tgok okay je pkai shawl ..
tudung lilit2 nie ..


okay la celoteh celoteh pnjang .. aku penat menaip nie .. leher dh kejang urat nk lihat ape aku type hakak
kownag nye ape lak .. nk pkai baju kurung ape pattern lak ?? kelawar kah ?? kaftan kah ??
ahahhaha buruk ek kai kaften .. ehehe

okay baibai ...
jgn lupe foolow erin ea... 

daaaaaaaaaaaa sweat heartt <3

2 000 orang doakan erin pregnant:

Mun said... [Reply]

banyak betul barang2..kalau simpan dlm almari boleh meletup.. haha

erin moshimoshi said... [Reply]

ahhaha meletop ea... bukan setakat meletop ..sendat terendat dah nie :P