makkkk aiiii ..... beshhhhhhhhhh !! ~ :D

salam hadirin dan hadiran yang dirahmati ALLAH .. 
setelah ku kuburkan idea .. n ucapan yang ingin ku tuliskan ke entri kali ini ..walaaaweyhhhh giler kentang doh ...ayat ku mmg limited tapi mantap tuttt !! ...dan juga merangsangkan tetttttt !~opss  silap silap ...cowie ..:P
muka shomel kan shaye ..weee tapi xshweet mcm kowang ..auw2 .. weee.....
bajet hot sejap ..akkaka

ape pon aku nk wish pada kowang selamat pengantin bawu bg yang berkhahwin ..selamat hari jadi kepada org yg hari jd ari nie .. n selamat hari ibu ...selamat hari bapa ..selamat ulang tahun ..semua aku sebut ..ape lagi ek ...lupe la...alaaa wish sndri la ek .nnti aku reminder :) 
ermmm tbe2 aku nie nk rindu je pd kawan2 ku .. n kawan peneman setia blog aku ... seorang yang tidak hot macam mama juwi ..xcntik mcm erra fazira .. x kaya mcm dato' siti nurhaliza .. tapi saya hanya manusia yang makan pagi minum petang ... jeng jeng :P SELAMAT DATANG K !!

dahla kite start stoly molly kayak monopoly .. ehehhee ...yok2 ...bersaksi cinta diatas cinta ..dalam alunan tasbih ku ini ..meneka hati yang tersembunyi betemankan malam sunyi penuh DOA .. sebut namaMU terukir merdu ..tertulis dalam sarjana CINTA ... ish dah2 la erin oi ... syok sndri lak mu !!haisyh ..nk wat mcm mna .. aku nk luahkan uga .. aku g sane g sini ... lau xlepaskan rindu payah gak ..SAWAN je .. ahahhaa

  dah terlanjur cinte erin create nie ..kite share kenangan manis erin nk ? nk tahu x?? tentang sambutan sangat syok !! xpenah aku muncul dlm family orang smpai mcm nie rupe... auw first time la mcm nie ...mmg teruja campur trnganga la ... kenangan terindah bersama insan tersayang la ..!!aumm muuuaxx ~~

actually 8.5.2011 nye sambutan ..tapi aku update hari nie ..sorry la lewat 1mggu ehhee ..belom ad idea
dan feeling like trology cinta .kekeke...SELAMAT HARI IBU MAK ...first time erin terima smbutan mcm nie ..belum ade dlm kamus erin auw nk celebrate nie ....en kekasih ade gak ckp nk wat .. erin follow je ..

.
ermm nie en kekasih sy pilih ..saya ikut je ..shaye x shuke tapi nak rasa ...ermm so x dpt dye lupe nk bg rasa shedihnye ..:( ....... thankx EN I ....yang kelakar n x blh bla ... xde create nama tapi nak tulis selamat hari ibu-ibu .. eeee mcm pelik je nama nie ...aku ckp nan encik sayang .. xperlu la ..tulis ibu je dah kod....mcm suci je cake nie ..eee shedap ..nyummy :P 


kite create n title kan ibu or mama dri sblah kanan ea... 

1~ kak SITI wife kepada abang long encik sayang
2~ mama ENDAH mak kepada encik sayang ..sorry ea pggl mama..nk getek jap..
3~ kak ALICE wife kepada abang ude ..rizal ...comel dye ..besh xshombong..
4~  kak MALA paling masyuk dgn aku ..ngam nan dye la ..gile gonjeng same2 ..

romantik doh .. besh walau pon xkire umur ..saya tabik spring la kat mama n abah ....wow !! 
nk la gak yom2 ... 

ha ni encik kekasih shaye ... done done !! patot sblh uh i kiss yunk ..bukan u showangh...xadil nie ..anyway romantik yang ..ade sifat penyayang dlm diri u !! thanx sayang ... jaga mama baik2 auw.. dye mndidik kamu smpai kamu berjaya ..ingat tiada ibu xkenal awak dunia yang mcm fantasi nie ... sayang la dye ye ..hormat segalanya ...ibu segalanya sayang ....

ni la kak alice n abang rizal .. ishhh pasangan sejiwa betoi .. suke2 ... hope happy ye kak alice n abg rizal ..
suke tgok kebahagiaan kamu .. eeee rindu aiman kak ..shuke wat muncung itik dye ..aumm222.... geyam ...sorry ari uh erin cubit2 n yom2 dye ...geram kak ..omeyl2 gituuu ...

ape pon thanx sangat2 kerana meriahkan majlis nie ...walaupon belom mnjdi sebahagian tapi hampir kan ..ehhehe ...suke2 :)

MMMuuahhxxxx !!! sayang kowang much better la !! swear ~~ 

.....bai bai ....

0 000 orang doakan erin pregnant: