mengapa n kenapa :'(

assalamualaikum semua .. khbare ,, wars kagak .. aku lagi xsihat nie ..:'( nk nanes je ..uwaaaaaaa ...mama ,papa,mummy ,daddy .... tolong erin ..tolong kakak ...bie ... atit sangat perut nie ...dah x sanggup nk menangung sakit nie ... ibarat kucing kene sembelih je ..uwaaa ..grrr ~~ semua serbe salah .. nk gerak kedepan ,kekiri kekanan sume x leyh .. sakit2 ...


actually aku buat entri nie utk luahkan sakit aku .. senggugut nie tahap lampau la .. xpernah sakit mcm nie selama nie..tp kali nie terlampau sakit ..sampai jalan pon xleyh ..mulut tekak nie mcm nk muntah hijau je ... eeee gram tol ...tgn n kaki sblh kanan mcm lumpuh ..hapeh xleyh wat ..nie pon aku taip gune mulut .hahaa cye x? eh boleh loya buruk lagi uh sakit2 nie... keadaan aku mcm dlm pic uh la ...aku amik je pic en google ea..xkan nk amik muke aku tgh sakit berkerut malu la ..eceh 2 ... :P ... makan xselera .. ish nasib sebulan sekali kan .. kalau seminggu sekali .aku rasa mcm nk pitam pengsan cabot je nyawa nie ..digodok2 je perut nie nan pisau .. sakit mmg tahap lampau la ...aghhhh atet la ... b ... help ....


ha ubat panadol menstural .. eee takut la nk makan ..ramai suh saya makan ubat nie msa sakit ..tapi aku xnk doe ..eh sejak bile berdoe2 nie :P ... eee encik sayang saya lagi la mengulupur risau tgok aku mcm nie..tapi dye bz dgn kije dye je .. sedih la pulak .. aku tanggung sakit aku nie sowang2 je ..sanad2 sadis la ...  ha cter tntg ubat nie kan .. aku bukan xnk mkn .aku takut effect ape2 je ..mati aku lau effect mcm2 ..bukan takut ubat ..aku org pertama suke mkn ubat ..cume eheemmm ...paham la sediri kitekan pmpuan ..hhuhu... xyah la bysa kan diri mkn pil mcm nie ..tuam je perut uh dgn cerek air panas ..lg time didih2 .AHAHA ...pkai compom masuk sepital :P


ha nie lagi pic nie ..eh memang sebijik la mcm aku ...masa aku kene sengugut nie time kije .. hbis je kije ..aku jln mcm semut bawak guni gule ..slow2 ... dh la 100meter dri ofis ke umah ... huuh .. sampai je umah .. aku cmpak bdn aku kat katil uwaaaa ..xlarat giler ..mngis meraung aku ... tpi fb sntiasa on ..tk lyn pon semua mmber2 aku chat ..sorry k ..aku mmg
 xlarat gile2 doe .... xpe kuat n kuat semangat ... tidur .... ....


besh nye alangkah indahnye kalau dh kawen ek ... semua dijaga . huuhuh tapi nk ke layan kerenah pmpuan yg sakit senggut nie ... teruk auw ... tapi org kata lau dh kwen sakit xteruk mcm nie betul ke ek ...

dahla shaye sukup2 tak tahan nie ...shakitttt rrrr ...................


shakit sangat nieeeeeeeeeeeeeee................................


:(
:(


0 000 orang doakan erin pregnant: