semalam punye siter

salam dearest reader !! 
 
harap jgn bace entri nie lama2 .. nnti bosan lak ..uhu...aku xtahu nk ckp pe dah .. tapi berbaloi2 la jugak ...
udah orang bilang jangan meleleh jgn la .. jangan sibuk jangan la .. tp patut kan aku bermnje ... ya mmg belum ade pape ..tapi x salah kod ...
 
semalam bibik tye dalam kereta .. 
"erin kenapa kaw erin .. mcm x happy je ..selalu ko sebut gonjeng .. ketawa2 dgn aku dalam kereta .. tapi nie nape x?? "
 
"aaahhhhh xde pape bik ..cume penat je bik ..balik melaka drive then teman mummy shopping ..then g busten lagi .. bik xyah risau kod .. huh !! " *sedap kan ati bik je nie*
 
adoyaiii statement ko bg bik ..menikam kalbu bntl debu2 cinta la ... huh !!~ sontap sontap .. berjurai air mata mutiara ku .. cukup2 memahami bibik ek ... nasib bik xpasan air mata aku ..yela mlm gelap kan .. xpe2...bibik kenapa bibik memahami n cepat tgkap segala tindak tanduk erin .. uhuhu mungkin dh lma kan bibik jaga saya .. nk 8 tahun .. suke duke bersama ..segala luahan rasa bersama mu .. udahhh bibik bilang hapus air mata jgn menangis ..tapi saya xboleh la bik ... maaf mlm td sy xtgur bibik .. saya mnx maaf woo ...hati ku bgai dihiris suler je .. eh mcm kene suler je erin bik ... xtahu nape .. eh saya tahu tp sy xnk g tahu bibik masa uh ...
Hati luluh di dalam siapa yg tahu. Allah je tahu cemana rasanya. Especially time ngah sorang2 malam2 tuh, ya Allah... Teringat tahap tak hengat punya .... menderita tahap gaban dh ...

asyik2 sedih kan .. xkan la aku nk create sedih je ... bosan lak ..nyirap pon ade... aishhh hidup xleh nk happy ke ha ...mcm nie la .. adil ke x adil ke xtahu la ek ... kenapa aku mcm tahap meroyan ,sasau , mati kutu ...balik je aku dri busten dgn muke sedih .. nampak mummy ,dad ,adik2 semua kat dapur trus aku wat happy je .. ermm padahal hati nie trguris je dgn tindak tnduknye .. adesss kenapa la ek ... mummy dh len je tgok aku .. nk mule bicara tp aku tukar topik bout mentor ..trus mum xjd tye .. ahah .. selamat2 ... aku mkn pon cm nk xnk ..just mlm uh mkn jemput2 ikan bilis je 3 keping dh cukup memadai bg aku .. pastu mnum air kosong 1 cwan kecik uh ... tekak mcm xde selera la nk cengkam2 nasi nk hirup2 air .. padahal lauk kat situ semua kegemaran ku .. niat balik busten nk mkn .. tapi alamak ai .. jd kes nie trus x jadik la ...

naek tgkat atas ..tgok jam bawu pkul 10lbh .. xde gak pgglan fon .. xpe la enjoy2 buat enjoy nie .. adik pon lompat2 depan aku ape lagi ..lempang je .. dh baran kan .. aku nie suke pang ..tp pang bntot dye la ..maaf dik .. adik pon terpnjat ..."kenapa akk nie ..selama nie okay je , akk gaduh nan abg ijam jam eak ??"
alamak ai .. ne tahu nie ... huh !! eh mna ade kak gaduh adik nie ...* hati aku cume sentap je*
kami xgaduh okay je actually ...ermmm just tggu msg dye .. mana tak nye .. sepatah aku tye sepatah balas ... contoh ea... adik dah balik ke ?? kemas bilik ape lagi kan b nk rehat ... ape dye bls .. lom nape ... aku tye solan len xjawab ... adessss just jawab lom je ... then nape pulak .. aku blas la .. ermm tye pon xboleh dah ke?? yela awak kemas la barang awak uh !! sepatah saya tye sepatah balas ... hurmm dri segi aku msg awak uh ..patut sendri paham la kod ...nie tak paham langsung malah sajeeeee je ..xde bls2 pon ... lntak la ...

then selesai mentor .. tggu smpai kul 12 mlm ..tyme kebiasaan kami ... sementara tggu kul 12mlm ..tgok tv 2 cter kabil kushri qabil igam .. walamak cter nie tntg cter lagi mnjurai2 air mata aku .. tgok syok2 tgok dad aku leh kuar bilik ..adesss cepat2 kesat air mata .. sambil tutup bntal kusyen .. dad dh pelik ..eh nape perbuatan aku ari nie smua pelik tgok aku ..nmpk noe ke kegelisahan aku mlm td ...adoyai .. pelik2 ... hurmmm cter nie sedih auw .. sentap2 ..kena nan mood aku mlm td .. aku sayang dye .. setiap kesedihan aku xnah aku g tahu dye .. ermmm ....aku geram n kecewa la .. aku tahu dye letih ..aku pon letih .. tapi salah ke aku msg dye ..ermm okay la kol rse lbh 0 kali xangkat ..xpe la .. kalau dye kol aku tyme aku tdur .. padahal hp voloume malam mmg 4 je ..ape la sgt lau sony uh 4 mcm 1 je volume .. tapi au xtahu aura aku leh sedar dye kol .. aku sentap je hp then angkat .. selalu dye ckp tidur ke yunk ? eh xla ..kemas bilik .eh xla tgok tv ..xla ngah baring2 .. selalu aku tipu utk aku borak dgn dye .. yela lama kod xjmpe .. suke la aku bile dpn fon dye .. den kadang2 ade gak aku borak tetidur .. nnti aku senyap dye ckp .. tidur ke yunk .. xla ngah memikir ..padahal aku ingat balik pikir ape ek .. ahaha .. mengong sudah ... mamai aku tipu gak dye .. sebab ape nak jaga hati dye .. aku suke borak2 nie ... hurmm dh la lepas nie mls aku nk call dye lagi ..ganggu dye semua .. biar la .. hati aku cukup sedih2 .. banyak kali aku bg chance kat dye ...
agak dye ingat aku ni anka kucing xde perasaan ke .. kalau ex dye dulu bkn men dye cter kat aku .. jaga semua .. blnje mkn minum makeup baju eh suma la .. tapi aku ape pon belum nmpk dye sayang aku .. yaaa mmg ade bohong xde kan .. aku x butuh duit dye .. aku msih mmpu ...parent aku pon masih mmpu sara anak sulong dye nie ..aku blm pernah mnx duit kau ... kalau aku mnx aku akan rse serba salah .. nnti aku akn ckp men2 la .. padahl mmg nk ... hurmmm dh la lupekan la .. fade up dh .. tahan je .. pada dye mmg dye dh wat sehabis baek utk aku .. tapi semua kan kite nmpk .. kalau aku pon nmpk aku dh wat hbis baek utk dye ..tapi dye yang rasa n lihat semua .. huhu ...

amik keputusan xyah dh busy body nan dye ..biar dye hbiskan kirje dye ... mood dye ..rehat dye .. dh jangan nk gangu2 erin..kalau erin ade salah nan awak .. erin mnx maaf ye encik boypren .. :( i love u damnn much wak ... saya xtahu la ..saya mcm dh mls nk bg chance nan awak .. saya bg sehbis baek ..awak men2 nan saya .. saya boleh bawak bncang mmg .. saya nie bukan singa lapar ..saya xnah control awak ..tp sy cume nk perhatian awak aje ...xmnx len pon ..tolong la bile msg jgn layan sy nk xnk wak ..msg sekentot2 sy xsuke wak ..nth awak tgok msg2 saya ... entri2 sy .. dri situ awak tahu sy nie periang . sy nie penceloteh terhebad .. sy suke borak wak .. masuk la entri ape2 msa kite msg wak .. dri situ kite gelak2 ..xdatang kan bosan antara kite .. nie awak bls lom ..nape ?? adoyai .mcm dh xblh aje aku tye ..

ok encik sayang . sy rindukan awak sebab dah sehari suntuk awak ta text sy !  BAGUS ! bila msg ... hantar mcm nk x nk ..wah HEBAD !!~ xsuke aku gangu ckp weyh .. saya x text awak dah ... salammmmmmmmmmmm T_T

 


1 000 orang doakan erin pregnant:

Si MaTa BulAT said... [Reply]

yup!! saye tahu ape yg awk rase. sabar k. :)