shaye shayang shame dye !! :)


hyep shume !~
kite mula sesi luahan hati shaya ...:)
shaye mcm arab ..berbulu mata lentik ..mata mulat .. kekeke...
shaya juga shuke mudak2 ... 
kita mulakan arena cerpen kite .weee aku nk bergetek lagi ..muleyh x ? segala kisah pahit duka saya lupekan plzz....
jap jap ..
nk tgok ade air mata ke xde kat pipi yang mongel nie ...
ahhahaha xde la ..shukew...

ini la sebuah derita ...
inilah pengalaman hidup ku...
inilah kesengsaraan hidupku....
semuaaaa sekali pengajaran aku utk mnjadi lebih dewasa ....
tidak seperti drama komedi or drama menyayat hati ..
no more lagi !! tiada sudahh sejak2 nie...

ketawa ....
sedih .....
marah ....
kecewa ....
sebak ....
menagis smpai mata lebam ...
pkul2 bantal ...
peluk2 tuala ...jd peneman airmata...
dh boleh blaaa jauh2 ...
shooooohhhhh sssshhhhhhhoooohhhhhhhh :)


now
now
sekarang
waktu ini ....

bahagiaaaaa ....
enjoyyyyy
happpy ...
senang hatiii 
xde dah muke ketat mcm bdn org pkai sarung guni ....
noe crying2 ...
yeay chayok !!!
aku xtahu nak mulakan mcm mna la ..tapi siyesly ...masa aku create entri nie ..aku teringat saat2 manis aku .saat suke n duka aku .. huh !~ pelbagai ragam ..
at last. kte smpai jgk ke tahap nie kn. now, hbungan kte dah terjalin mesra ..
tiada gaduh besar2 setakat nie ..kite selalu gelak smpai dgr luar kete ..
smapai mummy n ddy saya sayang kat u ...
alhamdulilah. i bersyukur sgt2. walaupon byk dugaan yg
 kte lalui selama nie, smpai skrg kte still mampu
bertahan. thanks ea u. sbb jage i selama nie. i hargai sume tu.
u la cahaya hidup i. klu u tade, i hidup seperti  tak bernyawa. mcm mayat hidup.
i tak sanggup kehilangan u. i harap slps nie kte same2
jage hbungan nie dgn baik k. insyallah. 
i akn tetap jd milik u, u tetap jd milik i. sehingga ke jinjang pelamin.
ade jodoh tak ke mana. pape pon yg terjadi, i tetap
akan pertahankan hbungan nie. selagi i mampu. 
i love u sayang  until my last breathe. i ta kn pna lupakan u smpai bila2.
thats my promises !! 
i'm really2 in love with u baby. sometime u make me crazy at all 
when i was thinking about u sayang.
i love you, i love you, i love you
thanks to god kerana telah menemukan i dgn insan sebaik u.
i bersyukur sgt sayang. and seriusly, i taley hidup tanpa 
u disisi. i akn jd gila actually. 
u la cahaya hidup i. tade u, i seperti tak bernyawa.
tade semangat nak teruskan hidup.
so pls jgn pernah pergi dari hidup i. bley kn syg?
i need u sayang. for a long time.
insyallah utk selama2nye.
 

I LOVE U SAYANGGGGGGGGGG .........




2 000 orang doakan erin pregnant: