kahwen nia ramadhani


wahhhh sweet nak oi dye .. dahla mude lagi .. berlakon dlm cinta kkirana perghh ganding nan galang pangalila .. meletop mak oi ...
 
Walaupun dh berbulan² aku terlepas kisah perkahwinan Nia Ramadhani dgn si billionaire Ardi Bakrie nih...who cares nyah.aku still gak nk up story nih. Basi pun basi... janji muke n blog aku x basi ahhaha ... xkisah kan .. kowang pon nak tahu jugak :-0


...who care, tetap nak gak kepochi..haha :P





hurmmmm dh la cntik dapat lagi kaya milioonair ..uhuhu sape x untung badan nak oi ... aku pon nak tapi syukur mana yang ade nie ... cukup memadai .. janji bukan laki orang dah ... majlis dyowang pon grand wahhh ratusan juta2 habis .. hurmmm kalau aku pon mnx serba berdiri berlian hhahaha .. ni sekadar gurauan je nak .. mak saje nie .. :-p




sah dah kaw nia jadi isteri nye ardi ..jaga la dia sebaik nye .. n adi sudah berat tangungjawab kamu bersama nia nie ... alhamdulillah .. aku sbagai peminat sntisa doa yang terbaik .. AJA AJA AJA !!!


BARU UMUR 20TAHUN kan .. dah merasa kahwen awal .. besh anak pon kawtim mcm umur2 kite je .. jalan ganding pon orang ingat akk .. hahaha ... tahniah2 ..




Eeee...suke sgt tgk nia dlm pic nih. Sgtttt lah cantik okeh! Bertuah lah ko ardi bakrie oiii. Dpt bini cantik lawa cute...hikss :P Oh ye, mereka berkahwin pd 1 April 2010 pada pukul 1pm di Ballroom Hotel Mulia, Jakarta.
...dengan mas kawin seperangkat alat solat dan wang hantaran sebanyak Rp. 2015



 Nih plak time majlis siraman jelang. Majlis adat istiadat kaum di indonesia. For more info...google lah sendiri ea..haha :P


okay mula sudah upacara siram menyiram .. jom semburrrr . Dgr² upacara nih utk membuang "kekotoran" di bdn pengantin. Rasa nya cam mandi seri pengantin kot...maybe je lah...hehe :P

0 000 orang doakan erin pregnant: