photoshoot wift bicycle

assalamualaikum semua .. 
ehehhehe entri rajen la aku hupdate kali nie ..weeee ....banyak sumber aku dapat la .. so now byk juga mmbantu aku untuk mnambahkan lagi idea2 .. yeshh chalettt sikit jari kamu ke jari ku ..
yashhhh zaaa .....

ini siang ha .. saya manyak manyak laaa freeeeee so macam ideas n output yang saya dapat .ehhehe shuke x shuke x?so masa ni la aku nk sharing n caring wift u allz ...ape yang aku rancangkan n ideas yang aku nk share pada kowang pada aku sanaddd laaaa shweeet ,, tiiiiiutt .. hehehhe .... aku mesti dapatkan .. ohh kandaku sayang .. i want photoshoot mcm nie ..
adakah kanda dengar segala impian ku .. yaaa i noe u read segalanya .. 

aku nye ideas photoshoot wif love bike .. means basikal la .. besh kan photoshoot outdoor or pre wedding wift basikal :)aku share nie ape yang aku nak k .. mna nak dapat basikal ala beli je kedai basikal .. hehe nanti pkai kan . bile dh kawen pon boleh g nan suami isteri tunggang basikal kat tepi tasik . santai2 petang ingat x berguna ke basikal nie .. tapi kalau nk shoot uh cri la yang tantek tantekk .. nak sewa je ade x ek .. hurmmm ..

sweeattttt like candy la braderrr !! i want i want :)
apela aku ni obses like photosintesis :P




hehehhe besh kan mcm nie ..shuke x kowang .. mahu x? berjalan di pasiran pantai kite berjalan bermasu asmara ahhhh ahhh .... janji setia ...wow !!
ape la aku pkai bahasa nie oii 



auuwwww like like like like like like belum ramai aku tgok orang wat nan basikal ..selalu nye nan baloon gas je .. rimas lak .. tapi sweet juga kan nan baloon .. tp dh terlalu bysa la ..








macam2 kan cara pose .. ala tahu la photographer kowang pose kan kowang .. janji badan mahu lentik la braderr ... bawu cun itu body :P 

so macam mana nice x kowang rasa :) besh kan2 .. so budget2 la kowang k nak ke x nk .. basikal sewa ek mcm mana nak cari uh caya x tahu la dear ... alaaa kan berguna bukan semata2 guna photoshoot wedding je . masa kita santai pon boleh guna ..dun wolly wolly okay ... okay saya mahu saya mahu ..saya pon mahu cari tempat yang sesuai amik disini .. taman ke tasek ke .. smart la .. xkan kat kelapa sawet kan .. dh besh la braderrr

okay la bai bai 
:-)

2 000 orang doakan erin pregnant:

AdaNaz87 said... [Reply]

bestnye lah dapat berphotoshoot gini. terasa nak kahwin sekali lagi dengan orang yang sama. hikhik. ;p

erin moshimoshi said... [Reply]

wahhhh boleh je sys kalau nk shoot pre wedding sekali lagi ..tunang sy pon photographer