blur


assalamualaikum ...

hai u allz pening nye caye ri nie ... bukan ri nie je ... smpai bile akan jadi pening la cheq .. aku xtahu la ape saka masuk kat pale hotak aku nie .. you saka pergi jauh-jauh ... sanad2 la cucahkan caya la ... aiyak ..
ehhh dh xreti nak settle nak salahkan saka .. terpengaruh sangat cter lawak uh ... ade hantu mcm uh ....

eh lari tajuk sudah ... hurmmm nak tahu ape aku rungsingkan x ??

aku dah nak MARRIED lagi 5 bulan dri sekarang tp satu hape pon aku x buat kowang caye x?

aku jeles la tgok bride2 yang laen semua dah settlekan .. aku nie bukan setakat kad2 ke ape ke wish2 ke ... byk problem n byk bahan yang aku x buat ..pokonye bersih kat umah aku uh .. xde satu pon brg untuk wedding aku nyek ... aduhh kesian x kat aku ?? ape nak wat nie ... 

 kakak zira jgn ckp la bukan men risau dye pk aku ni x reti2 n xprepare pa pon ..siap cakap lagi jauh kan mcm mna nak tolong .. huuhu betul uh semua .. tp dye ade pengalamn abg or kakak .. aku nie.uwaaaa ...
lagi la kanak2 riang lagi ..umur pon bawu 21 tahun ... belum layak jd bini orang ... tapi orang2 tua tgok aku dh layak sangat .. sebab jangka panjang n akan datang len ...

hurmmm kowang ade idea x ape yang aku nak bg untuk tetamu VVIP nie ... n ape doorgift untuk orang2 biasa ... pastu ape kotak ke ,balang ke bekas untuk simpan brg doorgift nie ???

ha bunga telur jgn ckp la .. kad kawen pon xtempah ... ahhaha ... hantaran lagi ... bukan family aku ni tgn seni ..aiyak .. mcm nie la kowang kan ade bg suggestion untuk caya ea .. plzzzz ... :-(




0 000 orang doakan erin pregnant: