celamat puace tahun 2011 ... :)

assalamualaikum semua ...

:) puasa x ???


hey hey semua ..sekarang saya masih dalam mood berpuasa masih belum dapat cuti peranakan ahhaa .. buat masa sekarang insya allah penuh lagi la .. alhamdulilah dah dapat 2 hari aku puasa ... harap2 dapat cukup sebulan kan ..tanpa halangan yang merentasi dunia global diri puteri ...

yaaa puasa ni la kite nak kumpul dosa eh silap pahala .. kan x dikecualikan juga pada saya ..selagi nyawa dikandung badan saya nak kumpul pahala banyak2 .. solat terawih pon bagus .. tapi saya x dapat nak join terawih sebab kije la malam uh .. sanad2 la sedis .. dlu x pernah miss solat ... 

wahhh korang perasan x sejak puasa nie korang tidur awal bangun pun awal kan .. alau kowang pasan la .
bukan ape puteri mcm uh woo ... puteri tidur kadang2 pkul 11 malam kadang2 12 eh tidur same je masa kan mesti gayut dgn rakusnye dalam fone bersama en tunang .. tapi pagi2 bangun kul 4.30 mesti sharp ,.. boleh pulak mata ni set kan bangun awal .. lau x bukan men lah liat cm daging x masak tapi bukan puteri ... orang len la dalam cerita nie .. sape terasa dye akan rasa pahit ..huahua ..gurau di bulan ramdhan ye dear ..

ehhehe lagi ape yang korang nantikan ..waktu berbuka kan ?? wahhh mengahdap makanan mcm nk tembus biji mata dlm makanan .. slrrp2 mulut kowang kan ... same macam adik puteri .. bukan puteri k ..ceyy !! nak menang je aku ni ek .. akkaka tp kenyataan puteri biasa je .. xde rakus n .... hahaha ... gelojoh ke aku nie ..tapi aku kuat minum air dri makan xtahu la anpe ... weee :-)

ok lastly ... selamat berpuasa dari puteri n encik tunang kepada semua pembaca blog saya ... 

puasa k jangan x puasa .

:)

wahhhhh tibe2 rindu lak kat tunang ... hurmmm b,.. selamat berpuasa .....

2 000 orang doakan erin pregnant: