date hari ahad .


hai kiut miut ...


canntikk n tiut x wajah saya nie ..
lalalalla 

ape2 pon muke manis je nie .. eh bukan2 .. darah manis . ahha

ssemalam saya nan encik yayang saya seharian keluar ..seronok sanad sebab aku jarang keluar nan encik sayang aku nie .. kalau kuar pon just sekitar2 muar je .. ni la bawu nak shopping raya at melaka ... 

hurmm kami mmg gile gambar tapi maaf ye kami x selalu amik gmbr time jalan la .duduk la .. shopping barang 
la .. xla . just interprame muka sendili sendili je .. lagi satu lau dh dating camera pon dh x hingat ...

mula2 sekali encik yayang saya datang umah borak2 nan my parent .sekali beri present 
adik lelaki saya ... hari jadi dye kan .. ceh bajet laki saya nie x lokek so beli kan untuk adik aku yang pempuan uh ... konon x nak bergaduh kan .. uhuh . 

opsss sekejap awak saya kejap ko aku ...

maaf ye aku mmg macam nie ..ikut roda yang berputar .. :P


kenapa la muka aku tetiba je bulat .adoyai oi , uhuu .. sanad2 la xsuke ..

okay ni masa kami dah on my way ke melaka ...
on the way la nok .. ehhehe .. okay mula la kami park kereta ka bawah mahkota parade ..
aje giler ramai orang banyak la kereta lagi nak raya nie .. dgn berkat kesabaran encik sayang ... 
dapat jugak parking .. ehhehe .. tapi seronok sanad kuar nan dye
macam pertama dating je aku ...


dah tu shopping la macam2 .. cari pusing2 .. sampai aku pon nek loya 
perut dah masuk angin ... huhuhu .. cepat la balik yunk ...
hati menyirap nak cari baju couple xde .... grrr ...
xpela redha dgn kehendaknya ...


cari barang untuk kawen .. yaasin ,.semua xde seyh 
mydin pon xde ..pelik gak aku . mana nak cekau nie .. xkan nak g kl pulak ..
adoyai parah2 .. 

dah la baju raya aku xdapat2 .. encik yayang aku je dah dapat ...
nak warna ijau same tema nan family aku ehhehe . 

hati riang gembira tapi bengang baju aku x dapat2 .. hurmmm 
xpe la last2 balik muar ..beli kat muar ... 3 4 kali jugak la tawaf satu baitulmal uh ..
hurmm last2 jumpe jugak ..

yayyyy esok tunang aku raya rumah ...

b , u dh photographer so sedar2 laa diri uh untuk amik gmbr kami satu family k .. u nak masuk pon boleh saje .
hahaha tema dah hijau kan2 .. kata NAK maroon :P

okay la nak away .
daaa



4 000 orang doakan erin pregnant:

kaklong said... [Reply]

comel la uols berdua...sama padan sama cantik...

kak long doakan yg terbaik utk uols berdua k..selamat hari raya cik erin ..;)

erin moshimoshi said... [Reply]

kaklong

hehhe comel ke ?? dah la tembam erin nie .. :)

selamat hali laya juga kakak ku sayang

FarizAtie said... [Reply]

comel!!!....
pipi sedap dicubit tuuu..huhuu
bulatnye mata..ORIGINAL cantik x perlu tmbh pape n x perlu nak besar2kan mata :)

erin moshimoshi said... [Reply]

@miszatie

yekew dear ...mata mmg bulat kod..tp bile kena gmbr dri jauh sepet .. pelik seyh