IMPIAN :: button badge


salam n morning ... 
wah tup tup tup sudah enam berpuasa kan ... sorry k saya hupdate je sttus kwen ... ha masih dalam mood mencari aksesori n doorgift untuk wedding aku ... aksesori bkn untuk dress up aku ... tapi untuk macam2 la ..xtahu nak cakap macam mana .. 

buat masa ni idea aku dah berlimpah di daun keladi nie ... opsss puasa la puteri oi ... ha meh kite kongsi lagi satu persatu idea aku n idaman aku .. kowang pernah dengar x badge button ??
ehhh pernah kan ... masa zaman sekolah dlu suke ek kumpul2 button uh ehhehe .. x nafikan aku suke kumpul , smpai satu tahap pin uh tercaabut aku buang je terus ..sangat2 la sayang ...
tapi setakat bnda uh x sayang .. 
nie button khas wedding jangan la buang sayang kod ... aku nak beli la .. sanad2 la tiut .

meh i share it n u allz grab it for me ...

hax hax hax !! :-)


ha dis one harga itu ... kowang nak mana .. nak banyak2 wow !! bagus2 hahaha


wow !! ni for family aku .. ok gak .tapi nak x mummy aku pakai



ha groom family uh ... belah tunang aku .. lagi2 mak mertua aku nak ke pakai .aghh pkse pakai .. xde2 


pengapit laki

pengapit aku mesti pakai ..siap letak nma dye kat bawah fieka anum :) for resepsi 
for bertandang masih searching 

who want ?? call me at post a comment :) 

bai bai

2 000 orang doakan erin pregnant:

Cik Racha said... [Reply]

wah ??? nk ke aq pakai erk? aduh kaw nih mcm2 la joyah .. baju aq da abes gile grand dari ko nk qk pakai tuh ..hehehe
mm~ keperluan sgt ke yunx? ce fikir elok2.. mmg nih salah 1 impian n rancangan ko tapi x semua bole d realisasikn .. budget kot!~
tapi aq tahu ko mesti nk yg the best dlm mjlis ko tapi elakn pmbaziran taw.~

erin moshimoshi said... [Reply]

ye la ... impian je kod .. xsemestinye tertunai .. ko xnk ke dear ... xyah pon xpe ek :)