ops belum laaa :/

ya allah ... ya allah .. kenapa seri je hari ni ..
ehhehe bukan kowang la aku la ... malu je ...
eeee pat2 tutup muke uh ...

just joke k dear ...



kowang la bakal pengantin lagi seri2 kan muka ... sape lagi ar kan tggl tggu hari je ..debaran uh mencanak 
naek kan ,.. ape kah perasaan anda sewaktu hari semakin hampir ,.. adakah happy ,takut , gentar .

ohhh tidakkk rilex k !~ semuanye ok anggap je cara perkenalan dye mengUSHA kamu di hari pertama .
tetapi dgn cara yang halal ... betul x?? rilex ddear ... aku ade.. aku kan bridemaid kowang ..
alalallala malu nye aku .. joke2...

ha nie ape cter ni ...
dgn entri aku kali ni ... opssss .. aku ade tye sorang pkcik ni .. pkcik nanti kan bg kite pamplet design n harga 
kad kahwin yang ade kat pantai timur ..dgr sana murah kan cik ...
aah murah .. kenapa x tgok kat muar je .. bukan2 .. muar ade yg mahal pastu mana ade byk tempat .blur nak 
crik .. pastu pkcik2 ni bkn men lagi ..siap suh aku layari facebook ..

mentang2 top dunia blog n facebook . ehehhe ..getek kau ea.. cik2 ..mcm2 la ...

yang lagi sorang ni ade ckp aku nak kawen raya nie ..
ahhhh tidak2 ... mana ade kawen awal2 .. jgn la begitu cik oi .. erin dh la xsedia ape2...
siap ckp kawen  raya ek ... 
xpe cik doakan je la ye kami bahagia n cepat2 la langsung ..
tahun depan la cik ..rilex2 lma lagi :)




6 000 orang doakan erin pregnant:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said... [Reply]

so camne? dh dpt lum kad kawen? hihi~

erin moshimoshi said... [Reply]

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamiduwaaaa belum la kak ... mcm mna nie ..akk leyh tolong x ?

erin moshimoshi said... [Reply]

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamiduwaaaa belum la kak ... mcm mna nie ..akk leyh tolong x ?

kaklong said... [Reply]

tak pe, kalo belum jumpa, ada masa lagi ni..

kak long pun belum lagi servey ...adoi!

erin moshimoshi said... [Reply]

kaklong adoi sama la kite ek .. mcam ne ni kak long oi :(

cerita hellokitty said... [Reply]

http://syuekittycute.blogspot.com/

nice entri..
salam..i'm new on blog...visit here n done follow u...harap dapat join saye juge...terima kasih tak terhingga...nice blog u have.