tunangan orang .. ye indah n ????



assalamualaikum ..... selamat berpuasa kepada bakal2 bride , groom to be ... xlupe juga kepada follower ku yang xpernah jemu melidik blog puteri ... ayaa .... sanad2 la kurang idea mahu beri ape kali ni entri .. sebab ku tahu kalu ku x hupdate ramai ckp i menyepi .. ehhehe ...

hahahha tajuk je dah rupe mcm x besh ek jadi milik orang ..
hurmmm dugaan lagi ...
itu orang kata jgn ikat lelama ... act bergantung pada orang la kan .. kallau yang iman dye kuat .. 
ok la ... kalau tibe mcm orang yang cepat nagis , sedih , sentap , hati lembut memang susah la nak pujuk

hahahha nasib2 kan . . sape yang dh pernah rasa bertunang mesti ade rasa kan 
ape yang saya rasa sekarang .. uhu sejak bile bersaya nie . ekekke ..sorry la ... kowang ok kan aku pggl ko aku .. alalla .. (lari topik):-)

bercakap n diduksi kite tentang menjadi tunangan orang ...

ape yang kowang byk terima dugaan ??
kadang2 masalah kecik pon jadi besar .. yang besar pon jangan cakap la ..
lagi dibesarkan .. jadi kite sebagai pasangan kena la salah sorang mengalah ...
syukur alhamdulilah incik tunag saya seorang penyabar , penyayang ...
itula kelebihan saya dapat .. kena saya pulak jiwa lembut
senang terasa , tersentuh , 

biasalah hati perempuan .. hati tisu ... xkan laki nak hati tisu ye x??

ade jugak sampai satu tahap perbualan korang dgn tunang kowang mcm nie ...

"dah la jgn cari aku lagi .. senang kan x gaduh je"

" aku rasa mcm nak pulang cincin nie n xnk jd milik kau lagi"

" ko sebenarnya nak tunang nan aku sebab ape ..asyik menyakitkan hati aku je "

ade x korang tersa mcm nie ... aku tunjuk atas nie .. jgn same kan dialog uh dgn diri aku .. ehehhe aku ade jugak ckp tp xde la smpai nk bla terus ...biasalah semua orang ni gaduh manje ...nama pon masih nak mengenali kite .. tunang nie mengada dye jadi lebihan auw ... ehhehe .. betul x??

betul orang cakap masa ni la syaitan jahanam uh amik kesempatan untuk kite sekepala dgn dye..
syaitan mana suke kite menjadi yang halal .. wah melonjak lonjak dye kalau dgr kite gaduh bertekak ,men tarik rambut ahha .. bek kite jgn bg syaitan habau uh melonjak2 ..

kite kasi bakar je !!!

yang penting sekali banyak kan berdoa .. allah sentiasa ade pada kekuatan cinta kita ..
yang penting jangan lupekan tiang agama kita ..

amin ...

dengan ini saya . kami doakan hubungan erin n izam akan bahagia ,panjang jodoh n dipermudahkan segala urusan hendaknya ... aminnnn ...

wah tq sayangku semua dh doakan saya :-)


0 000 orang doakan erin pregnant: