wedding :: centrepiece


hai u allz...
terasa ringan je jejari puteri nak ketak ketuk ketepek atas keyboard lappy nie ...
ehhehhe biasa la rasa hari bahagia nie melenkan dapat loteri ... semenjak mumy aku mula bersemangat memikirkan hal wedding aku .. selama ni sibuk nan kerja n kerja .. xsampai hati nak serabut n ckp2 tntg wedding .. tgok orang len mcm2 dh arrange aku hape pon x :(

xpe sabar separuh dri iman ..
see berkat aku sabar dapat gak mum aku care bout wedding 

ha aku ade la decide kan wedding aku nak letak
CENTREPIECE ... aku bilang sama mummy aku
kakak nak letak centrepiece untuk tetamu vvip n keluarga ..
mummy setuju ..boleh jugak ... 
wahhh mula aku amik idea dri bride to be ekin n yusri ..
,mmg suke aku jengah blog dye /.. pelbagai 
juadah yang die kongsikan ehehhee ....

aku idea kan centrepiece ni dgn meletak kan tag name je
ok x pada kowang ...
lau letak munge je naek jemu la orang kan ...
sekurangnye idea aku letak centrepiece name n tq tag 
tahu la para2 tetamu ..
siapa nama pengantin nie ek ..sekali ade kat table ...
so doakan saje kami panjang jodoh n aman bahagia dari sisi allah :)


opsss amacam cntik pulak ek ...
tadi aku kata nak buat tag name je .. ni dh lari ke loli loli lolipop ... ehehhehe 
btw nice la ... tapi aku gisau la ...
kang aku letak 4 batang ... tgok blik dh xde dh loli aku ni kang ....
cancel2 :P



wahhhh ni pon ok gak kang2 ... ehehhe ...
jom sama2 diy ...


HA ni laaa idea deco deco aku ... bagus jugak cik ekin ni ek
pelbagai bagai kan idea .. tq ye dear ....

aku harap encik tunang nie terima la idea aku nie ...
sebab dye nie tersangat2 la cerewet .. pelik aku la ..
ape idea aku semua x setuju ..ish parah2 ...
idea dye nak aku setuju .. jadi aku terpkse ckp boleh ea b ...
kalau u i on je .. ahhahha

GELAK2 DIA ...
ITu la sorang gonjeng , tonjeng , roomate n drug addict aku ....
ckup la...


0 000 orang doakan erin pregnant: