wedding :: survey kad kawen


salam ukhuwah semua

ahad lepas aku survey kad kawen kat salah satu tempat nie ... 
saje la survey satu perkara dgn kad kawen dlu ..
bnda paling rumit kod ..
kalau len2 senang kan .. uhuhuu ....
aku xnak letak gmbar muka aku n incik tunang aku ...
saje parent aku x suke la .. 
so ikutkan je la ....

kami nak yang ringkas ...


mana la lagi kat area muar nie or mana2 la blh aku survey tengok harga 
aku nie kenal melalui facebook so nak la kad mcm facebook .. ok x 
tiru gaya zed zaidi .. lalalalla xsalahkan ...

jumpe la kad kawen nie .. harga dia mahal la ...
amik 2000 mahal ... pastu gabung kan 3000 kad campur je nan umah groom ...
dye bg 0.58 sen mahal kan .. ade akk uh cakap mahal uh dik ... so betul gak ...


mana nak cekau ni ..kalau on9 boleh xde hal jnji murah ehhee ...
kowang boleh help erin x dear ??? 
uwaaaa nak nanes la :(






7 000 orang doakan erin pregnant:

Super Ummi said... [Reply]

erin.. jumpa kad kahwin ala2 yahoo ni kat mana? comel lah.. bajet berapa untuk kad kahwin?

erin moshimoshi said... [Reply]

@Miss Sunshine
ala jmpe kat muar kawasan tmpt erin dear ..ade skype ..ad patern you tube .. ehhehe byk2 dear ... erin nak bajet dlm 30 je dah

kaklong said... [Reply]

kak long rasa look nice jugak kalo cik erin ambk mcm ni..unik jer..tp kne jugak tanya parent, takut depa tak bkenan...cara pikiran kita lain ngn depa...k ;)

good luck

erin moshimoshi said... [Reply]

@kaklong

ha uh betul kak long . laalla ...
sebab kan ni kan org mude2 ehhehe

puansazusarin said... [Reply]

wani jumpa en tunang dlm ym...alaaaa terlepas dh nk kad ala2 ym..he3

puansazusarin said... [Reply]

lg satu dear try cari fb sbs kad kahwin...murah2 jgk..

erin moshimoshi said... [Reply]

@misssazusarin

sbs uh ape dear ?? link dear ape dear .. wah kenal kat ym ea.. amin kekal kan .. erin kenal kat facebook .. sape kata jodoh alam cyber x berjaya