wedding :: tudung style



selamat berpuasa & selamat menyambut hari raya
gojes gojes n tampan2 sekalian ...
haha nmpk nye idea smkin mencurah nie .. ape lagi tabur ...

Dulu-dulu pikir time kahwin  aku nak pakai tudung time nikah , ree hair time sandingSo merasa lah dua-dua kan!tapi ramai kawan2 bloger erin ckp sweet pakai tudung .. uhuhuhu                   


so sekarang aku nak search design n style tudung untuk nikah n sanding aku
cantik kod wpon bertudung .. uhuhuhu yelah aku pikir2 aurat kod ..
xnak la laki aku tanggung dosa nanti bile rambut isteri dye dipertonton berjuta2 org ..:)
cehh ayat

muka aku ni kembang auw .. mana je sesuai untuk aku ek ..
aku x nak la tudung ade awning nanti laki aku nak kucup susah ade keras2 kat dahi ..
nak yang trend sekarang ...
kan top trend arab kan .. allalala ... so cepat cri betty benafe ..


aku share je la gmbr mana patut .. nak citer pnjang2 penat lak nak bace kan ..
kowang decide kan untuk aku mana yang ok 
dengan bentuk muka aku k ...





ha ni pulak muka aku ....
mana yang kena tudung diatas nan muka aku ???





6 000 orang doakan erin pregnant:

s u a r a h e a R t y said... [Reply]

tudung yang bienda pakai tu sweet . . .xde lh 'ganggu' time kiss dahi nanti. . .hehehe. . .

erin moshimoshi said... [Reply]

yeke kkak ... mcm xkena nan muke erin je

ZULHILMI TEMPOYAK said... [Reply]

alahai dah nk nikah ke...br nk ngorat..hahaha

erin moshimoshi said... [Reply]

@zulhilmi.tempoyak

ehhehe belum tp otw :P

Sarah Nabila said... [Reply]

tudung mcm nurul syuhada pakai time nikah pun lawa jgk.^_^

erin moshimoshi said... [Reply]

@penyejuk hati

dia tudung keras ea... dah biasa kod