1st syawal bersam mr dot dot


Assalamualaikum sume..  Cik alam maya seorang puteri nak mencemar semua rakyat malaysia di waktu 
raya ... ..ngeee3 orang mohon ampun kite wat siut lak ek .. apela ko ni cik erin
Asslamualaikum jugak kat macik2..pacik2..bapak2..ibu2..akk2..abg2..adik2..yg x menyedari bahawa diowang skang tengah baca blog puteri erin nih.. Macam laa aku tatau kann?haha ...
bace sedap2 tapi x follow x tggl komen ... werlx


Hi All:) Happy Eid Mubarak . Hope u guys had a great day . Mohon Maaf Zahir dan Batin rakan2 sekalian. Kepada sesiapa yg pernah terasa hati dengan aku , aku dengan penuh rasa rendah diri dan hina, memohon ampun dan menyusun berpuluh2 jari campur skali dengan kaki tangan untuk meminta maaf . Yg buruk datangnya daripada erin , yg baik semuanya datang daripada-NYA. kan ?

ok sesi memohon ampun tamat sudah ...



Owhh..tahun nih, 1st time dalam hidup aku  beraya dengan 7 orang insan tersayang sahaja . Kalo dulu2 tuh, 1st raya, mesti penuh satu rumah .. mau2 ada laa jugak campur2 dengan mummy n abah , AKU , wani , emi , bibik n tambah sorang indon lagi iaitu nurul .. n x lupe jugak incik sayang aku izam ..

actually aku mengucapkan happy eid mubarak pada tahun 2011 nie .. adekah raya anda kali ni bermakna seperti saya ? ade yang beraya bersama kelurga , suami isteri yang bawu uh ...
ade juga bersama tunang tersayang .. macam aku . aku sambut raya tahun ni nan encik tunang ku yang tersayang .. wah first time seyh umah aku dijejaki dgn tapak kaki yang bukan muhrim ..opss
yelah bukan dlu2 aku x pernah ade .. mmg ade tapi x sebebas mcm nie ..

parent yang tibe boleh open minded lak .. mmang terkujatla aku .. maybe kehadiran izam uh
banyak ubah aku kod .. eh bukan2 .. maybe x nmpk mcm orang yang x siuman ..
matang kod . padahal izam uh bukan matang mana pon .. tapi boleh la .
time gurau2 ..time serius2 .. dye ikut mood 
sama je macam aku .....


wah first time berhadapan di rumah ku syurga ku .. umah erin x sebesar rumah sultan cukupla 
macam nie .. janji lepas tempat beteduh :)


wahh dapat jugak bersama incik tunang ku ...

themes green :)




ni la mummy saya .. sorry k .. 
aku x dapat hire pic abah aku ... dye low picture sikit ....



4 000 orang doakan erin pregnant:

FarizAtie said... [Reply]

besarnye rumaaaaaah..hik2..

erin moshimoshi said... [Reply]

@miszatie

hahahha mana nye sayanng ... kecik je nie

kaklong said... [Reply]

wah, meriah n nampak hepi nyer sempena hari raya tahun ni. pe pun, kak long doakan kebahagiaan cik puteri akan bkekalan selamanya..amin! ;)

erin moshimoshi said... [Reply]

@kaklong

amin .. tq kak long .. kak long mcm mana pulak ek