baloon canopy


selamat soreh ...

kowang bosan x bace entri aku ?? xtahu pulak kan mna tahu ad yg xsuke ke ?
yelah aku syok je haapdate2 .. kalau yg xsuke or suke tggl kan la komen ...
aku nak gak tahu kan ?

tapi aku ttp hupdate wpon kowang xsuke .. hehhee cehh ... 
aptb !~ lalaallala

ha berbalik  pada citer baloon canopy .. jarang ek ceremony org melayu buat baloon canopy ..
kenapa ek ? mahal ea ?? cina je kan selalu buat ..

ala pada aku sbb ape xnk letak baloon nanti buat budak2 datang geramnye kat baloon uh .
ape pon xboleh dipecah2 kan satu2 .. pumpumpum ...
pengantin pon boleh meroyan depan pelamin auwww pecah baloon aku .....tapi aku suke gile design angsa ni .bile nak buat ek .. kena ke tempat aku nie ? kalau tmpt panas kang meletop lak .. ayoyo 
chop2 ... 

jom tengok gmbr la ...








u alls rasa ok x?? kalau nak g la tmpah tol x??

aku mcm nak ..tpi letak kat arch uh la ...

4 000 orang doakan erin pregnant:

anaztasias nora aira said... [Reply]

erin....better skit dr dulu blog u ni. mmg suka letak lagu ek :)

erin moshimoshi said... [Reply]

AAH nora .. tapi nora x pernah follow ek ? ehhehe .. aah suke letak lagu ..xok ea ?

.:shura shushi:. said... [Reply]

i takut baloon..so xmo letak baloon masa wedding i nnt :)

erin moshimoshi said... [Reply]

alah siannye dye tatot baloon ... nape yuyunk tatut ?