shomel anak buah acik erin



wow !! aiman tayang .. nape la kaw ni tomey sanad ek .. geram nye acik .. bile sekali imbas muka 

sebijik macam anak sedara aku .. 
alia kaisara ... sama x ??? pic yang bawah nie ..aiyooo ayohh jodoh kan ini minah ...
opssss silap2 ...

ALIA KAISARA 

anak sedara antie erin










 hurmmm lama2 tengok ..sekali imbas tengok ..comel + lawa pulak anak acik sowang nie la
aiman xkisah ... ehh ... kisah la acik .. :-p

hurmm kowang tenok omel x ?? 
masa nie sebelum aku datang umah dye kat jeram .. saje lah nak beraya ...
nasib aku call dulu lau x memang payah la nak jumpe dye kat umah ...
nak gak g umah rumah . aku dh kije sekarang susah kod .. tapi aku sedih giler ...

si aiman ni boleh pulak dye wat taik mata awal2 .. hurmm tggl dak muzaffar je ...
ha muzaffar yang beshnye dye rasak men sowang2 ..boleh pulak jadik nye ...
untung mama papa ko dik .. xyah nak cari ramai2 kazen .. kang lagi pening parent kaw :P

xpe tggu ko aiman .. acik amik gambar nan kaw berdua nanti . heheh ...
semalam boleh la kau tidur nanti parah kaw aiman ehhe .. geram !!!

bai bai ...

selamat hari raya ...

aiman says :-)




2 000 orang doakan erin pregnant:

FarizAtie said... [Reply]

hik3..shomelnye!!..anak2 buah atie pun sangaaaat comel :)

erin moshimoshi said... [Reply]

miszatie

geramkan tengok ehhehe ..bile nak dapat chomel2 nie