terkunci sudah !!


Hai u all :)

Perasan tak, makin hari makin rajin kan aku update belog. Aku pon macam tak percaya!
 *sambil gocok-gocok mata tak caya*

satu hari bape kali hupdate tah .. tetibe je mood ni nak sanad hupdate lalallaa ...


takde apa sangat pon nak cerita. Title entry nih pon terlintas secara tetiba . nak ilangkan bored .. tengok blogger pon dh xde nak hupdate .. so aku hupdate le sendiri :) 

Ok semua perempuan-perempuan yang cantik,comel, cun, gojes, vogue di luar sana, korang semua ada tak perasaan eh perasan .. mana la gmbr aku bersam encik tunang jarang keluar ..muke erin pon jarang keluar hahha .. suke hati aku la nak letak ke x nak .. cehhh nak garang jap ...
xde la erin ni mmg mcm ni suke nyakat ...

Kadang-kadang aku terasa macam diri nih makin matang,
tapi kadang-kadang,
aku terasa macam diri nih makin tak betol pon ada gak.huahua.

Kadang-kadang aku terasa macam diri nih boleh buat sesuatu perkara 
yang boleh memuaskan diri dan hati sendiri,
tapi pada hakikatnya,
semua keputusan tidak akan sampai bila2 dapat memuaskan hati orang lain.

Kadang-kadang aku terasa macam aku boleh jerr buat sesuatu tuh seorang diri,
tanpa minta pertolongan orang lain..
tapi..pada hakikatnya,
aku mana berdaya kan..



HURMMM yang baynk mmbntu aku ... 

family , sahabat , MIA aku ....

Dan..
Aku harus bersyukur,
kerana aku mendapat seorang teman hati dan perasaan serta suka duka aku :P
Dia anugerah terindah dalam hidup aku.Ok fullstop! takmo cerita lebih2..bahayew dol! 

FAHAM KAN SEMUA ...


KU Xcun mana ... macam korang .. macam siti nurhaliza...
mcm rafidah mcam sape lagi erra fazira ..

tapiii aku cute macam sari yanti akkaka...
cehhh :P


My heart is Yours and will always be I pray the day comes when we say: “I do”

and now i just say yes .. i terima u sebagai " HUSBAND " i :)

daaaaaa ~~~~

6 000 orang doakan erin pregnant:

Fariza said... [Reply]

cute mcm fariza. eh silap. cute mcm sari yanti :) he3. comel dan sepadan korang. alalalalala :D. mmg btl. kdg2 kita matang dan kdg2 x betul, ada waktunya. kelakar kan. :p. insyaAllah semuanya berjalan dgn lancar. fariza pun x update lg. ambil mood dulu.. ha3

FarizAtie said... [Reply]

sweeet..u sgt comel!!!!...
manis bertudung ..:)

erin moshimoshi said... [Reply]

@Fariza ramai x nk hupdate ..erin pon xtahu ape

erin moshimoshi said... [Reply]

@miszatie

ehhehehe tq darl

kaklong said... [Reply]

ye la,...cik erin nampak comel...nmpk sgt muda dan sngta pe la lagi...adoi...smpai tak terkata lak kak long ni...puji je...

pe pun,. kak long doakan yg terbaik utk erin n en tunang yer...luv ya'

erin moshimoshi said... [Reply]

@kaklongahhaha kalong ni ade2 je tq kak .. mmg mude ...
bawu 21