honeymoon planning part 3

hai



siapa la diantara kalian ingin honeymoon di pantai ? sambil mendengar desiran ombak yang memukau2 rindunye ...berbalas2 pukulan air sambil melihat bintang dan bulan :) ... renungan sejenak bersama suami tersayang ..melalui n mengalirkan darah redup disamping suami tercinta ..menghangatkan kerinduan selama terkubur ... cewahhhh biar betul aku ehehhe


banyaknya sambil. sape suka?

wahhh jangan ditanya erin ..memang suke sangat tenang je kan .. desiran smbil merenung jalan dipinggir2 pantai . weeee suke2 ... orang kata kalau honeymoon di pulau2 or laut2 akan dpt beby boy ..kalau tempat sejuk bby gugurl .. betul ka ? heeee tu semua rezeki la ..aku xkisah dapat mana pun ..

yang penting ade...








ni la antaranya pulau sipadan SABAH ... semalam en.ning ade cerita mengenai honeymoon ...xpernah2 nak honeymoon ...nak g pulak suruh search2 bagai ...sabar je la bakal laki aku nie ...semua ni dye geram nan kawan baek dye tu la ..si ezy zainal .. heeee sabar bby :)

so aku pun rsearch nie ... saje nak bagi dye bakar darah :)

selamat menjamah mata semua 






5 000 orang doakan erin pregnant:

mrs irmidrza to be said... [Reply]

owhhh iye ke pasal baby girl or baby boy tuh? hahah..

nway erin nak gi sabah ke? siyes pulau kat sabah memang romantik!! miza dh agi...paling best nak honeymoon kalu tak nak gi pulau kat sabah...naik kundasang sabah...gi pine resort sabah...memang best!!!!

erin moshimoshi said... [Reply]

miza : erin pun xtahu nak amik package mna nie ...
hurmmm x dpt cri link dlm bape rate

Cik Azizah said... [Reply]

g KK best..banyak tempat boleh jalan2..pastu naik kundasang..peh..sejuk...bersama pulak dengan asben..memang syokk woo~~

erin moshimoshi said... [Reply]

azizah : tu la naek kundasang kan ..dekat ke x nan pulau sipadan ek ehehhe

laskar pelangi said... [Reply]

wah wah! seronok gak tu:)

follow sini:)