jom shoot white studio

assalamualaikum ^_^

hye semua .. lapar , kenyang , ngantuk , lena ahhh tu je rutin aku ..
dah gemuk x reti2 nak diet .. korang nak tahu .. semalam aku g econsave .. seronok pye seronok
aku masukan duit dekat alat penimbang tu  berat aku 50kg ... berat kan ? hurmm
pastu aku pernah g hospital berar aku 48kg lak . mana satu patut aku ikut nie !~ aiyakk ...

kalau la bdn aku cntik mcm barbie tue dh lama aku jaga je .. peruk peram2 dlm bilik gobok stor .
biar org x tgk badan aku yang slim melim ... tggi pun best hiuhuuh .. ayooo xpe aku redha je ..
jnji sehad tubuh dan body .. weee nak ape ? nak kopi ke ? kalau ade lori gula baru aku bagi untuk korang
tu petua kuruskan badan tahu2 . ehehhe .. *jgn ikut ea..tipu semua tue*


ha suke photoshoot .. ee mcm ape jerk x nak ngaku .. pdhl ulat bulu dye bela tu dah nganguk je .
saje kan korang .suke kan .. nnti korang kwen bergmbr gak . aku xsuke bergmbr caya x ? aku tahu korang caya . ekekke sayang korang :P .. xla ku kaki kaki kaki lensa .. suke gedik dpn camera .naseb tunang aku PHOTOGRAPHER :)

Dhh bebel je .. air semangkuk pleasee :P
cepat sikit .. yeay mcm tu .. korang penah dgr x white studio x ??
aku minat giler la nan white studio .. pastu wwat pre weding pon rare gak nyah ?!!
abang ipar aku ade wat .. ok ek lau aku suh dye je . agak2 kena byr x??hurmm free je la ek ..nnti kwen dh byr akkaka .. abang ude , kak alice free ea alaa free je kod.. xbsr mn ! kai baju biasa je egee ...yeay !~

jom kite view nak ?






sorce : photolicios 

ape lagi babe semua .. jom weyh .. tapi gile murah photolicios wat offer auw ...rm 85 rggit je for 45miin 
aku nak g memang la jauh ..xpe BIL aku ade ..harap dye je la...

akku harap mereka nak la bntu lalaala :) 


esok 07.12.2011 genapp umur aku 22 tahun

8 000 orang doakan erin pregnant:

PING! said... [Reply]

kak pakcik yana ade white studio, studio nye kat melaka.. tp yana xtau plak bpe cas kne,.
ehehe

nurul izayani said... [Reply]

ye..yg ni buat sendiri pun boleh,hehe..

e k i n ♥ y u s r i said... [Reply]

wah,menarik photoshoot maternity tue

nasha_libra said... [Reply]

laaaa,erin baru baru 22tahun ke?so kte la kakak kan,kte 24thn,hehe...^_^

erin moshimoshi said... [Reply]

yana : ehhehehe promote tue ...


ekin : pat wat .murah dear.. 85rggit je .kenangan kan

nasha :: aah dear ehhehee

dhiera said... [Reply]

murah tu~

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

it sounds interesting..hehehe. you look so much younger that your age..:D

erin moshimoshi said... [Reply]

farra : ehhehe yekew dear ...