saat bahagia aku rela bermadu

assalamualaikum ..muaahxxx !~



wah rengetan aku nak maadu ... aku x kire .. aku xboleh hidup x de maadu nie ..
mengapa yer ? sebab dengan maadu la hati aku terhibur auw .. bukan takat payung emas je . hurmm
payung perak , emas gangsa aku dpt auw . akakkaka ...

cakk ! ahahha aku sibuk nan hajar memotong kentang untuk rewang tadi ..
lalallaa .. kiteorg nak masak bubur asyura ni . maklum la dpt makan free
memang la laju menolong . en xdelah gurau saje kod ...

bercerita tentang maadu .. korang jgn ingat aku rela dimadu ..mcm laki aku kwen 2 3 4
no no no k .. ni maduu drama korean la hehehe .. kena malu yeay2 ..
xsyok pulak .kadang2 aku nak berblog tapi maadu tu asyik la memangil aku . bile mlm je aku rajen tengok .
so bile dah puas aku bermaadu hati senang kan ?
ape harus di buat


  • mengumpul segala mimpi indah sampai terkekek ketawa
  • mengumpul lemak sampai tahap gaban
  • mereputkan jari dgn sms terbaek !
jom kite tonton drama di laman web maadu....  peace yaw <3

freee je tau kalau nak bermaadu .hati x sakit ahhaha


bye bye



2 000 orang doakan erin pregnant:

Nora_Aniza said... [Reply]

hehehe..kalau dah ada madu kena adil la yer

erin moshimoshi said... [Reply]

adil ..masa maadu tengok gak .hubby xtercicir nnti ehehee