baju nikah dah nak siap

hye kowang !!!! 


wahhhhhhh aku nak loncat2 boleh x ?? ahahhaha



Kebetulan masa aku nak finalize hal pelamin dgn parent aku ..aku ade tye tunang baju nikah dah 80% siap. Jadi, mengambil peluang try2 ape yg patut sambil disaksikan oleh tunang yg setia menanti :D
bile nak fitting xtahu lg ... 

TAPI!!!!

tah mcm mana rupe la gamaknya kan2 ...aku harap x ketat mana la ..huh !!

aku risau tang peha n punggung je ni ..ayooo .pening sdh mendadak nie ...
Sempat lagi ke nak kecikkan peha ni dgn hanya duduk dan bermalas-malasan tanpa excersise ni? 

Bab pelamin plak....
aku terpaksa tutup mata je la bila tgk total harganya bila dah bercampur itu dan ini..huwhuhuhwua.

aku dh batalkan dgn WP aku yang lama n amik yang baru ..ikut kata orang tue sajelah

Macam-macam yg dimintak....last2...
Masih tgh berkira2 samada nak proceed, atau layan je laaaah dgn harga tu. 
Tp mcm agak berbaloi jgk harganya dgn jenis pelamin dan permintaan extra yg aku mintak tu.

Haihhh..pening...stress...ni pun tgh selsema + nak demam. ApekahhhHHHH?

huhuhuuh mjlis nak dekat lagi ...






ok lagi 23hari !!!!



14 000 orang doakan erin pregnant:

Fariza said... [Reply]

wahh.. nanti teaser tau.

nora saniey said... [Reply]

wahh 23 hri?ermm xlme da 2..kjap je kn erin..xsbr nk tgk bju nikah cpt tnjuk tau..

erin moshimoshi said... [Reply]

fariza : ok darling

nora : heheheh baek syg ..bju nikah smple saje

Renee Meow said... [Reply]

lagi 23hari..! all d best dear...!! i lagi 30hari..wohooo *excited*

erin moshimoshi said... [Reply]

wahh renee lak excited ek hehehhe ,,,
sabar2

maszull said... [Reply]

assalamualaikum erin...wah mesti lagi dekat tarikhnya hati lg makin berdebar2kan....:)

Aisyah Humaira said... [Reply]

waaaa... cepatnya masa running!

laskar pelangi said... [Reply]

wahhhhh~ dah tak lama tu:)

fizafantagiro said... [Reply]

mesti berdebar-debar-debar kan .. hihihi =)

Unknown said... [Reply]

x lame dah 2.....
arap2 cantik di hari yan indah itu,,
senyum selalu 2 darah manis nie

dhiera zainudin said... [Reply]

tak lama dah ni~ treaser la baju nikah yang the latest. hehehe

erin moshimoshi said... [Reply]

tq semua ... :)
mmg mndebarkan nii

maszull said... [Reply]

assalamualaikum erin...bila tarikh erin nikah mama nak kad satu boleh...heheheehehe..:)

erin moshimoshi said... [Reply]

boleh je mama ..meh alamat