sedetik 4 hari sebelum



sabtu lepas pergi borong cikedis n air mineral untuk bekalan doorgift waktu nikah nanti
x best la .. kalau x beri ape2 mereka dh tolong hntr2 peranten kite xbagi .. yaasin en.ning dah belikan ..bajet memang 80 org saje .. sebab ni famly2 saje :)

so bab doorgift dah settle ... yeay !!


lepas je aku TERima nikahnye sekian2 ..aku mention kan yer... weee

kesemua 9 hantaran pun dah siap digubah..thank you so much utk kwn tunangan i , epa sbb tlg  i buat hntrn yg mmg sedia ade  ..u all bayangkan aku bawa balik 9 tray hantaran dalam kereta kancil je ..haaaa boleh bayangkan betapa berebut rebut tray tu nk duduk atas seat? heeee! oh btw,nasib aku bwk adik aku sorang je ..bab deco2 gubahan barang aku d.i.y sndiri ...SETTLE lagi ..... aku tak buat pun sirih junjung.. mummy i yang buat ... yahooo ... semalam mummy wat ..


bayangkan mummy xde pengalaman tp dh siap cntik nye ..


xsangka mummy pegerang jantung i nie :)


thanks :)

10 000 orang doakan erin pregnant:

cik enul said... [Reply]

alhamdulillah...stu per satu setel...gudluck dear...

erin moshimoshi said... [Reply]

@cik enulthx enul :)

maszull said... [Reply]

assalamualaikum erin...wah dah semakin dekat ni erin semakin gementar rasanyakan...nape x letak gambar barang2 hantaran tu...:)

laskar pelangi said... [Reply]

semoga majlis berjalan dengan lancar:)
insyaAllah:)

erin moshimoshi said... [Reply]

@maszull hehehe nnti la mama erin review

erin moshimoshi said... [Reply]

@laskar pelangitq darlink

Suriyani Basri said... [Reply]

phew lagi 4 hari je!
gud luck dear, for hunting the remaining items tu.. hati2, jaga diri okeh! ;)

Mr. Doctor said... [Reply]

Assalamualaikum.. Ni nak jemput ambik freebies doodle.. Sila la.. Follow la skali ya ^_^

http://mrdoctorspeaking.blogspot.com/2012/01/freebies-doodles-for-men-boleh-buat.html

Farhana IezAna said... [Reply]

tahniah..semoga selamat semuanya..

Unknown said... [Reply]

semoga majlis nnti berjalan dgn lancar..