♥ enam hari before reception ♥ Invitation to My Reception

Salam darls! ^_^ 

Tadaaaaaa~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ^_^ Finally. Dah siap. akak biras segala nye membantu ...
jemput2 datang k :)




hari  : sabtu 
venue : mp 191(lot 1548) bukit pasir muar johor (mayang sari )
date : 25 februari.2012 
time : 11.30 - 5.00pm
ketibaan pengantin : 1.30 petang (kalau nak jumpe perantin la)
malam : 8.00 -12.00malam



Mari lah attend my reception. Wah! Dah macam ajak orang pergi pasar pulak. Hehehe. .. kalau xtahu ...
sila2 la pakai google or gps .

I invite all of you my dear blog readers. hey hey :)


drop your special speech for me k :)


ahahahha 

13 000 orang doakan erin pregnant:

SOULMATE is said... [Reply]

tahniah awak :)
laaa org bukut pasir ke??
ala...sy xcuti..kalo cuti dah balik muar dah..hehe.. (padahal xkenal tp nak wat2 kenal..) hehe..nnti review vendor2 ek..hehe..

erin moshimoshi said... [Reply]

@SOULMATE is wokeyhh u org mana ? ehehe

SOULMATE is said... [Reply]

@erin moshimoshi org taman sakeh...hehe..salam berkenalan.. :)

Nazliah said... [Reply]

erinn....... sorriiii kite x dpt nk attend sebb dh mule kelas... aku wish selamat pengantin baru untuk izam ngn erin.. semoga cinta ini sampai ke syurga... insya Allah.. upload gmbar byk2 tau cyg... hehe, lepas reception ni leh dekat ngn suami kan.. hehhe

erin moshimoshi said... [Reply]

@SOULMATE isDEKAT JE EK DEAR :)

erin moshimoshi said... [Reply]

Nazliah yelahh nazliah .. sape la kite hahha ... xkan la x pat dtg mjlis kwn ::(

maszull said... [Reply]

assalamualaikum erin...wah bestnya terasa mcm nak pergi jer la lagi pun mcm dah dekat je rumah erin dgn rumah pakcik saudara hubby ...

pakcik hubby mama pun ada tinggal kat bukit pasir juga tapi x tahu alamatnya...InsyaAllah kalau ada masa mama dtg yer..

siapa nama orang tua erin yer senang nanti kalau mama nak cari rumah erin ? kg mama kat Bakri je n hubby mama kat Panchor...:)

Juliet_iRa~" said... [Reply]

tahniahh..

last year sll lalu situ sbb prac kat SK Simpang Jeram..heee ;p

erin moshimoshi said... [Reply]

@maszullwsalamm mama .... dh dekat tu mama .. nama org tue erin azman mayang sari .. msti semua kenal kwsan pnchor n bkit pasir

Cik Azizah said... [Reply]

tahniah dear! cantik...tapi erin cantik bertudung lagi yg nikah tu :)

~ a for ana ~ said... [Reply]

tahniah erin.. sory x dpt attend sbb ana x blk kg! huhuhuhu...semoga happily eva after ok dear!

laskar pelangi said... [Reply]

wah! tahniah dear:)

::Misz sunsWeetz:: said... [Reply]

shanteq cm cover novel lak hihi