kerana semalam menanti hari ini

haip2 .. semalam lama x hupdate then sekali hupdate ramai jugak la menjengah ..
suke tohh .. mana ade org x suke ..ceh mana ade ramai peminat macam mereka2 ..
aku baru 30 keatas je followers yg bukak entri aku semalam ..
itu pun dh bersyukur org menjengah :)

mengada ngada la puteri alam maya nie ..
berangan je melebih .. @_@

ini bukan soal mengada or gedik2 bagai k .. tapi ni soal hati dimana erin ade hati yang cukup suci ..
opsss loghat .. ok la .. hari ni hari kekasih ke ?? 


saya xsambut tapi 14.02.1960 adalah hari penting bagi family kami !~ sape ? kenapa ? ape ?

ok birthday orang kuat family kami ..dad erin la ... hehhe mcm syok kan tarikh lahir jatuh mcm ni ...

kalau sambutan hari kekasih xpenting bagi erin untuk menunjukkan kasih sayang pada suami erin ..
sebab berikan dye senyuman n pelihara hati dye dh ckup bermakna buat sang putera ..
insya ALLAH semua isteri n bakal2 isteri mampu buat yang tebaek sebegini ...



now HAPPY BELATED BIRTHDAY DAD !!

semoga dimurahkan rezeki, dilembutkan hati , dan dicucuri limpah kurnia :)





6 000 orang doakan erin pregnant:

xanzevieraUNLY said... [Reply]

may God Bless him ^^,

S.n.Fariza said... [Reply]

selamat ulangtahun kelahiran ayah erin :) sempga dirahmati Allah. Amin.

erin moshimoshi said... [Reply]

tq my dear =)

Cik Azizah said... [Reply]

happy birthday pakcik!! hehe

maszull said... [Reply]

assalamualaikum erin...hepi besday buat daddy erin yer...:)

dhiera said... [Reply]

selamat hari lahir buat ayah erin~ semoga panjang umur dan murah rezeki~