seronok

hye semua ..
sudah seminggu aku menikah dgn en.ning ..
xlama lagi penantian hari persandingan pula ..
harap semua berjalan lancar kan ..
aku mohon maaf kepada yang selama ni aku byk melakukan kesilapan dlm diam ataupun luar diam .. hehe


now aku nak story ...
dlu wishlist aku dah dapat ..aku dapat hadiah dari tunang sebiji camera ..
now sudah ebrgelar suami wishlist kedua aku blackberry dah termakbul ..
semalam mlm dye wat surprise dekat aku ...
about blackberry ..aku mmg suke ..

tapi x bold 4 or brand ...aku dapat blackberry bold 2 saje .
tapi masih blur nak mengaktifkan ..
sape yg leh ajarkan plzzz help me ..
aku search kena tolak kredit aku ...

bbm pulak xtahu nak app mcm mana ha ..aishhh .

redhaaa

4 000 orang doakan erin pregnant:

Anonymous said... [Reply]

waaaa =) congrats =p
lmbat sikit wish..haha.. baru je terjah blog =)

BW =) sambil2 minum milo..

sarahmeay.snm said... [Reply]

Dah subscribe bis (blackberry Internet service) ke? Subscribe dulu ye? Baru Boleh surf Internet. Ngehehehe

maszull said... [Reply]

assalamualaikum erin...wah mesti hepi dpt hadiah dr suami kan...moga bahagia selalu...:)

FarizAtie said... [Reply]

tahniah dear...atie pun x sbr nak tgg hr majlis atie tau!!..nerves..

jmpt singgah blog..my fiance also ske buat suprise2...comey la lelaki kalo bt suprise!!