review 3 : Makeup Artist (MUA)







minda dan hati Aku sekarang dah x terkawal dengan nafsu nak bermuka cantik mcm masa wedding ... walaupun malas sudah nak makeup bagai, tepek tu tepek ni, tapi teringin nak ada muka magic macam orang lain. keluar berfoya foya dengan wajah ohsem. jeles wa. kena upah MUA i makeup lg ni ahhahaha ....

 maaf ye erin buat review bout MUA dulu sebab semua mcm taufan tye sape MUA i .. ade yang nak erin review bout khemah .. nanti k .. satu2 ... banyak lagi belum review ikut step .. 

1)OP dah ... pastu MUA pastu baju , kasut banyak asas belum review darling :)


aku memang dah lama nak mention kan my MUA nie .. dye punye hasil membuat aku memberontak nak kawen cepat .. ishh .. mcm nak buat teaser makeup tapi pd aku x perlu cos dye dah cukup the bomb if x teaser ..

maklum lah makeup masa kecik2 je ..tu pun dah macam cina pek ji mummy aku cakap la ...hikhik. mumy dah lali dah, lali nak marah, lali nak main sembunyi sembunyi dengan aku ... sembunyi barang mekap.
alih2 dia yang pakai barang makeup aku ....

now umur 23 tahun ni dah de orang makeup kan .. aku pun dah usaha nak belajar2 makup .. tu pun utk makeup simple2 .. nak jadi mak andam memang x lah .. 



serie in action yoo .. non editing soft copy from (saluddin ismail )



serie  ni erin memang sangat recommend 100% kerana...(macam slogan kan)

1) Tepati masa..dia cakap datang pukul 11.30 pagi dia datang time tu jgak ..xkire penat or letih

2) mengikut permintaan costomer , nak pink2 skit2 ke nak gelap kan muke ke ...semua follow

yang erin xboleh lupe .. masa pakai eyeliner ..pengantin nie jangan tenung rileks erin ..nanti berair je mata ..

3) Komited gila..dia perhati je erin & touch up di mana-mana..hahaha..walaupun belakang dewan ...

4) Sangat ok nan price ..tak perlu sampai beribu untuk cantik ye..


aku ni mintak serie makeup 

nikah : simple n nice jer ...
sanding : makeup pink2 skit xnak gelap kerana kulit sememangnye gelap ahhaha ..
dinner : aku x mintak tapi serie yang nak .. dye ckp nak wat style anak patung ..so fokus mata ..

studio & outdoor : gelap skit cos banyak men lighting nanti over ..serie pndai arrange kan :)
eeee aku suke giler la ... kalau boleh nak cium pipi sndiri jer ..

sampai en.ning nak cium dpn org ramai .. jadi en.ning amik kesempatan masa posing :P



makeup nikah ~ simple n look nice kan ?



makeup sanding : gorjeshhh right n ade pink2 sikit




rate serie makeup ...
aku x dapat nak kata kat sini la sebab price laen2 kan ..
ni sebab harga kawan2 ...

totally full event 

1) nikah
2)sanding
3)dinner
4) tandang 

everage 1,100 ringgit ... murah kan ?
so book la kat dye ...


nak contact dia untuk pertanyaan package ??

facebook : serie ahmad

no tel :  012-6650141


kena cakap dari erin tau .. kang terpanjat pulak dia berdesup sampai berpuluh2 orang call n msg dye .. dia pun penat kan ...maklum lah dia ni popular nan makeup  n buat pelamin pun dia boleh .

semua perfect ..

buat masa ni dia kawasan muar ..xtahu pulak kalau dia nak ke KL , PAHANG or mana2 :)



3 000 orang doakan erin pregnant:

Anis aka Mama Mila said... [Reply]

thanks erin for the info...ingat nak amek dia utk majlis kat batu pahat hihi

puan.mila said... [Reply]

dear..wah header pun baru ek..heheh :D

Fariza said... [Reply]

wiwit. cun