soalan wajib bile dah kawen .

preeggy ??? owesome !~
kebelakangan ni ramai orang suke tujukan soalan ini pada aku ..


"dah de isi ke rin ?"

seperti biasa akan ku jawab "belum ..insyaalah ade nnti"
padahal hati dah pikir erkk gemukkah aku ni ?? buncit ke perut
huh ! STREESS !!



mungkin itulah yang dilalui oleh pasangan yang telah berkahwin tapi belum mengandung, walaupun telah berkahwin beberapa bulan.. saya rasa, mereka menyoal begitu disebabkan ramai sahabat2 yang baru berkahwin,.. kowang stress x bile org tye mcm tu .. kalau aku x stress tapi aku stress 
dan akan pikir gemuk ke aku ni ...

pekerja aku lelaki semua ckp .. tembam ko rin .. akkaka .. dah bape bulan bncit je perut ..
aku aminn kan je ..mana la tahu lekatkan ..hhu...

cuba amik supplement .. sampai aku chat nan kak faiz nak beli lagi suplimet
amik eufor + alfalfa + lechitin + vit e + b complex semua nye dari shaklee 
.

apapun, saya akan terus sabar.. menanti dan terus menanti... seandainya ada,"alhamdulillah", andai juga saya perlu menanti lagi.. "Laa Hawla Wa Laa Quwwata Illa BiLLaH...".. kerana Dia sahaja yang mampu mengADAkan yang tiada itu...


12 000 orang doakan erin pregnant:

S.n.Fariza said... [Reply]

:) biarlah mulut org erin.
mesti diorang suka erin preggy cepat2 kan. :D.
insyaAllah ada rezeki.

erin moshimoshi said... [Reply]

@S.n.Fariza amin .. harap setiap kata doa dye tu cpt la kan ..

laskar pelangi said... [Reply]

insyaAllah ada la tu nanti :)

aneem said... [Reply]

percakapan kan 1 doa rin..
mudah2 ader rezeki..
kenape lepas kawen pempuan gemuk yer?
sy pown musykil....

BLuRpL3 said... [Reply]

insyaAllah..mudah-mudahan ada la tu :)

erin moshimoshi said... [Reply]

amin amin amin ya rabbal alamin ..

harap ade n masin la mulut org tu

aizu's life said... [Reply]

saba jela.. insyaallah, de la rezki tu nanti..

salam kenal, dear.. =)

aizu's life said... [Reply]

saba jela.. insyaallah, de la rezki tu nanti..

salam kenal, dear.. =)

aizu's life said... [Reply]

saba jela.. insyaallah, de la rezki tu nanti..

salam kenal, dear.. =)

Hana Soffelia said... [Reply]

Manusia xkn pernah puas bertanya, bla dh khwin tnya bla nk ada anak, bla dah ada anak sorang, akan tnya plak bla nk tmbh lg sorang. So, biarkan je. nanti adalah tu rezeki.

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply]

Semoga cepat dapat rezeki, berisi!:)
doa banyak2...

choclairissa @ intan marliana said... [Reply]

dear..kalo u yg baru kawen org tanye...cube bayangkan i yg dh setahun lebih ni..macam2 dh org tanye..stress pun ade jgk!