habis rabak duit bulan ni





selama ni hidup dengan tshirt , jeans , kurung ... hurmm memang betul2 kolot kan .. maklumlah dulu top tu sekarang lain .. nak cakap aku buta fesyen ?? terpulang mmg aku buta fesyen sebab aku mengharga sesuatu baju xske bazir2 .. tapi bulan ni terbazir pulop hehe ... selalu tgk dlm facebook ni banyak jual2 baju la tudung la handbag la .. kadang kadang smpai meleleh air lir keluar segala kerepek ..cayo x ?
aku bukan la fashionita tersohor malas nak cakap sbb mmg penipu je he ..





kalau pakai kain batik ok x ? mmg la suami aku bising ... pada aku kira orait la. ada la juga anjakan paradigmana bab-bab fesyen ni dari masa ke masa. 


tapi yang meragukan saya adelah .. erin ni dh la cemetot .. hati memberontak nak dress adalah celah mana nak dapatkan baju , size baju mmg susah .. masalah masalah tapi sekrang tidak lagi :)


aku kalau pakai dress or maxi jalan pintas mmg kena potong sikit la hahhaha .. mmg leceh kan org cemetot ni ... kendian jahitla dgn mesin supaya nampak orignal dari ladang .. jadi mangsa siapa .. my mummy la .. tapi xnak susahkan lg hntr kedai la ...


sekarang ni semua masalah settle .. pastu nak jalan nan hubby pun dh x risau nak fesen2 .. nak raya ni pun blh guna dress xyah la baju kurung je kan2 .. kata akak ipar aku 2 in 1 .. kalau preggy pun blh cntik jadah .. xpayah la nak pakai baju mngndung yang zaman tok moyang :P


sekarang ni, nak baju yang good2 n vougeu boleh la singgah ke ???  HERA HELMI
memang confirm menjolok mata korang ..berpinar2 nak pilih ..murah pun ye ..xde la cecah sampai 140.00 ...
tempat lain aku tgk semua 145...




TYPE : BRUKAT COMBI MAXI 
PRICE : RM 120.00 


TYPE : DRESS HIJABE 
PRICE : 110.00 (WITOUT SHAWL)

DRESS AKU GRAB !! DUSTY PINK :)




KAIN ELA PUN ADE TAU..NAK raya ni :)




type : SAHARA 16 MAXI DRESS
PRICE : RM 120.00 

MAXI DRESS I GRAB !! COLOUR TOSCA ! :)




kadang kala, kita yang bukan fashionista ni, perlu sedar diri. selalunya kita terlalu terikut dengan gaya dan style fashionista. dah keje dorang wajiblah dorang pakai bagaikan ohsem. tapi kita yang biasa biasa ni, pakai saja yang dapat meningkat keyakinan diri untuk berada di khalayak ramai, menutup aurat, dan selesa.

saiz bukan PENGHALANG  yang sesaja suka melintang membujur. orang kata, nak seribu daya, tak nak seribu dalih, gunung daik bercabang tiga. 


pm n view page kak HERA HELMI


8 000 orang doakan erin pregnant:

amal salleh said... [Reply]

cntikkkk!

dhiera zainudin said... [Reply]

memang cantik dan unik baju2 dia jual~

Orked said... [Reply]

hi awak! awak beLi xfrom K.hera??
Nak tanye something.. =)

erin moshimoshi said... [Reply]

hi .. aah i amik nan dye nape2 ?

Orked said... [Reply]

nk tanye pasaL size..bLeh advise x, since materiaL die cotton kan..takot xmuat La..huhu
sLaLu saye bLi bj kurung size M, tp tu baju kurung kan..
(*sLaen factor makin gemok)
awak amik size ape?? (if u mind to share La..hehe)

erin moshimoshi said... [Reply]

hhehhe boleh je ..add la dye

Syasha said... [Reply]

hi sis..nk tnya,yg sis bli sahara maxi dress tu ikut bntuk bdn ke?ad gth d blkng?

erin moshimoshi said... [Reply]

@Syasha yup ade getah