♥♥♥ oh !! sUamIKU ♥♥♥





Kita orang asyik repeat the same words,

" Kita dah kahwin "
" Kita dah jadi suami isteri "
" kita dah halal la "

Senyum.

^_^



Alhamdulillah, suami aku tahu ape itu tangungjawab suami ..
&
aku juga melaksanakan sebaik mungkin sebagai seorang isteri ..


kalau g jalan-jalam mesti ade tercicir satu bnda .. paling kerap
ialahhh :-


" Berus gigi bie mana yunk ? "
"alamak syg lupe la bie"
Kami mula la  berkongsi berus gigi.
No, takde perasaan geli geleman ke apa.
Semuanya kerana sayang,cinta !

Pagi hari, 
kalau suami mandi dulu dia kemas katil  .
kalau saya mandi dulu saya la yang mengemas kemudiannye
Tanpa aku keluar suara mintak suami tolong, suami dengan ringan tangan membantu.
Alhamdulillah, moga begini sehingga ke-akhirnya.
Hihihi.

Selepas 7 bulan setengah 
menjalani kehidupan rumahtangga, dapat aku simpulkan bahawasanya,

Kita mesti ada sikap tolong-menolong di antara suami isteri.
Kita mesti ada sikap memahami di antara suami isteri.
Kita mesti berkongsi dalam semua hal.
Kita isteri, layan sehabis baik suami kita, walau kite penat macam mana pun.
Kalau suami nak air, cepat-cepat buatkan air.
Jangan kata, nanti i buat, kejap lagi lah I buat.
Ingat, setiap langkah untuk suami, kita diberikan pahala.


InshaAllah.


Terlalu banyak untuk belajar dan memahami.

5 000 orang doakan erin pregnant:

Aiman Aziz said... [Reply]

Selamat Pengantin Baru Kak !
Entry PANAS! : Ayah kencing berdiri? Anak pulak kencing ...

aimaniman said... [Reply]

salam kenal..

tahniah bergelar isteri wp baru 71/2 bulan.. banyak ranjau nye lagi, ...bukan menakutkan tapi bersedia utk apa2 juga rintangan dan cabaran kan...

khadijah said... [Reply]

wow sweetnye bile bace.. semoge bahagia bersama cinta halal hingga k syurga ye.. doakan dija begitu jugak ye.. jumaat ni insyaAllah status dija pun berubah jugak dah jadi seorg isteri.. :)

erin moshimoshi said... [Reply]

aimaniman : tq .. semua mmg byk dugaan dri bujang lagi msti ade dugaan :) ade je dugaan sebelum kwen tapi sabar n fikir logikal n rasional

erin moshimoshi said... [Reply]

dijah : gd luck dear :)