letihhh mcm ni ....



Tengah pening-pening lalat ni mencari rumah sewa. Dah klik kat mudah.my tapi belum jumpa yang sesuai dengan harga yang dikehendaki. Susahnye nak cari sebijik rumah sewa yang betul2 sesuai.

Rumah sewa sekarang ni mahal la. Tuan rumah markup harga, kalau la aku x penat memang dah ulang alik muar dah tapi erghhh penat2 .. bayangkan pagi2 aku dh kena bangun 5.30 kalau letih sangat2 terlajak pukul 6 pagi ... aghh mndi2 tggu suami aku mandi lagi dah kul 7 pagi ... g melaka sekarang ade la 1/2 jam .. tu pun bawak kete 160km/j hahahahha ... potong je traffic light ... nak kejarkan masa bukak kaunter kul 7.30 pagi ... ape pandangan korang bile tgk keadaan mcm nie ...




ohoohh rumah sewa x de furniture pun xpe la .sebab aku dh de set perabut ... rm 400 pun aku terima lagi ... tapi harga 400.00 bilik air n rumah mmg mcm x siap .. aku nak kena jaga keselamatan rumah aku gak .. kalau pagar roboh ... bukan aku demand tapi pikir keselamatan n keamanan ...eyuuu flying mood swing :(

ade satu rumah tapi masjid tanah .. perghh sama aku ulang alik muar .. aku kerja melaka central ..
taman cempaka yang sederhana pun aku x kisah tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii semua nak bilik sewa ... kesian la org yg bekeluarga ni ... :( mungkin aku belum ade anak lagi .. sebab ALLAH  maha tahu .. betapa perit aku kerja siang malam tanpa henti .... masa untuk bersama dgn suami , masak untuk suami pun xde masa ..nasib aku bekerja sama dgn suami .... tapi aku tetap percaya pd rezeki ....

taip sambil nangis ... serius sebak hati aku ni :'(


Aku: Gigih mencari rumah sewa, tapi susahnya nak dapat rumah sewa yang sesuai.



motif : saje nak glamour .. 

4 000 orang doakan erin pregnant:

hajar hazizi said... [Reply]

cari la area semabok..mmg ade harga sewa camtu..tpi melaka skrg standard 600 ke atas

erin moshimoshi said... [Reply]

tu la kak .. mahal la sewa ....
semabok ade ke ek

natasha said... [Reply]

erin,nnti kte carikan kat area bukit katil ek,sewa kat situ dlm 400-500 kot,dlm 10-15minit ke MC..pape hal nnti kte roger ek..btw,kat melaka central bukak kedai apa?kita duk bkt katil,slalu gak g situ...

erin moshimoshi said... [Reply]

nasha : erin keje sana .. keje jual tiket ... ok la tu nasha around 400 :( yg pnting ade.. penat teramat sgt ...