mesranya hati iniii .....





Dah lama aku tak pakai inai rindu pulak tgn ni nak merah2... hubungan aku dgn en suami pun dh nak 9 bulan .. sekejap je masa berlalu ... baby ??? xusahla menanya .. korng bukan tahu pun kami lagi bini plan ... ade je bile dh nak baru kiteorg buat k :P tapi sape xnak .. on the way ni ...

Paling penting,  punya peratus kecintaan terhadap suami tu dah lebih banyak dari sebelum berkahwin.

wiwittt..


malam 4december hari, masing-masing bangun tido sambil senyum tersipu-sipu. Bahhahaa...Dua-dua pun over rupanya. Memang sepadan. (buat rileks sudahla)  >_<


Ikutkan saya, nak makan je .. kenapa la entry aku banyak nye share makanan ... makanan ala barat je nak .. ohhoho .... pada suatu petang tu aku lihat blogger mieza update bout windmill .. then xlama lepas tu pekerja aku pun ade cerita2 windmill ..smggt ni mmbakar nak try ...


Berdesup menuju ke windmill bukit beruang melaka ...




Oleh kerana ni bukan candle light , maka lilin tak diperlukan.








ok si ibu blog dh makin chubby :)
abaikannn



si suami wajah semakin ceria berseri sejak married ni
hai cinta ....




sambil makan sup mushhroom+roti,
 sambil gosip-gosip pasal rumah tangga :P
Dramatic betul suami isteri ni.
Naseb baik suami comel.







kami sehati sejiwa .. order sama2 ...
menu kami ...
chicken+lamb chop ....
suami ... chicken+beef ...





terima kasih Allah..kerana KAU telah anugerahkan lelaki yang terlalu sempurna dan baik ini sebagai suami aku ...
Semoga saya dapat sentiasa menjadi isteri dan teman baik yang terbaik kepada lelaki bernama shahnizam .
Dunia dan akhirat.


Amin.


:')

7 000 orang doakan erin pregnant:

Unknown said... [Reply]

mesti rse bestkn dating lepas kawen..hihi

erin moshimoshi said... [Reply]

@Syaz Rozelt heheh memang seronok dear :)

Anna Boleyn said... [Reply]

Sweet! : D

nora saniey said... [Reply]

erin nmpk chubby ckit tang pipi..huhu bhgia kn pas kwen..kte pn sme..mkin chubby da ni..

erin moshimoshi said... [Reply]

@Anna Boleyn tq darling

erin moshimoshi said... [Reply]

@nora saniey nora .. lama x dgr cter

Unknown said... [Reply]

sweet syg~~ sedapp chicken chopp tu.. pp erin makin chubby.. bahagia katakan yer :)