Selamat Hari Jadi to Me ......




aci tak kalau tak nak buat pendahuluan ke, mukaddimah ke, sekapur sirih bagai ke? kira lepas bagi salam,terus cerita isi penting. aci la kan. orait.

Alhamdulillah. sambil buat-buat sebak kat dada siap tepuk dinding tanda tak sikit pun percaya yang hari ni 07 december  yakni cukuplah aku berusia 19 tahun. tipu. 23 tahun. a'ah. dah 23 tahun tau... muda lagi *

dah cukup matang untuk jadi mama orang. maka, please, kawan-kawan , ibu2 bapak2 yang ada nak doakan erin terima cahaya mata doakan la erin ni mengandung bulan ni sebagai hadiah hari jadi ku bersama suami .. AMIN .. AMIN .. AMIN 


alhamdulillah ... 


bye ...




 

4 000 orang doakan erin pregnant:

puan.mila said... [Reply]

hepi besday yunk!! mila doakan moga cpt preggy ye..aamiinn~

erin moshimoshi said... [Reply]

mila syg ... tq mila .. harap masin la mulut mak yung erin ni .. suke2 sgt2 kalau dpt hadiah dari ALLAH S.W.T

azizah :) said... [Reply]

Amin ya rob erin..moga2 Allah makbulkan doa erin n semua :)

nurulakmal said... [Reply]

amin..amin..smuga dipermudahkan..