entri syahdu

This is my Facebook status this morning.




Yang terindah adalah tatkala saya melihat SUAMI yang sudah siap berpakaian kerja,mengucup dahiKU before leaving for work every morning..

walaupun belum rezeki cahaya mata tapi kami still BAHAGIA !! HAPPY ANIVERSARRY SAYANGG



Looking back at my life, kadang-kadang saya rasa macam tidak percaya I have reached this phase of life. Fasa di mana saya tamat belajar, berkahwin dan memiliki keluarga sendiri. I used to always feel that life will only stop there. Tidak pernah tersangka yang hari ini saya telah menjadi seorang isteri, dalam usia 23 tahun ...


Life is great. Kalau sebelum ini saya amat mencintai kehidupan bebas sewaktu single dahulu, kini saya telah menemukan ketenangan dan kebahagiaan yang sebenarnya. I see miracles every single day. Setiap kucupan suami pada aku . Setiap kelipan mata dan senyuman  They are all miracles.






 I want to be here forever. Getting married to izam  is the best thing in life, and I never thought being married and make me happy




3 000 orang doakan erin pregnant:

natasha said... [Reply]

congrats on ur anniversary dear...Allah belum izinkan nikmat cahaya mata coz nak bg chance kita nikmati hidup berdua dulu puas2 kot,think positive always,yeahh!;)

khadijah said... [Reply]

yup time paling syahdu kan, agree more.. sabar ye dear, usaha dan doa, in sha Allah ade la rezeki tu nanti :)

Cik Siti Hajar said... [Reply]

23tahun?? wah.. muda setahun dari saya...

sonok tengok pasangan kahwin muda ni...