review : bridemaid aka pengapit


setelah berkurun lamanya beraktif balik dengan review2 wedding yg tertangguh .... super duper pemalas ..
okey sila *marahsayalelaju* grr ....

Pengapit sangat penting di majlis sang pengantin,
tugas dan peranannya sangat membantu dalam
melancarkan sesuatu majlis.... i like u fieka

Asalnyaaku nak 5 kawan baik saya menjadi bridemaid... mengade kan 
aku namun terpaksa dilupakan niat itu kerana mereka sukar
untuk datang awal dan sebagainya. Maka aku hanya
mempunyai seorang pengapit iaitu kawan alamaya aku sendiri :)


*ok orang kata muka kami sama*


kawan aku merupakan rakan baik aku sejak dari myspace lagi
korang percaya la aku ni semua kawan alamaya...
dah jumpe suami kat facebook je ...
pengapit pun jemput dari facebook hehehhe...
niat hati nak jemput kawan2 kolej je tapi 
aku lebih senang dengan kwn aku nie

aku sangat berterima kasih dengan kawan aku sorang ni yang 
merupakan orang kuat dan memahami perjalanan majlis kawen aku ...
5 bulan awal sebelum majlis, aku sentiasa ingatkan dia tentang majlis aku,...
mana x nye korang kami xpernah jumpe pun tapi kenapa hati aku percaya dengan fieka nie...
walaupun kami belum berjumpe tapi kami kawan hampir 3 tahun lebih u noe...
Kami sama - sama berDIY, sama - sama menyental itu ini.

Coretan kenangan bersamanya tetap terpahat hingga kini.
Insya Allah bila tiba majlisnya nanti, aku pasti menepati janji :)

AKU SAYANG KAU FIEKA !!!! more and everlasting !!!

5 000 orang doakan erin pregnant:

:: Mrs.SyahNia :: said... [Reply]

sayanggg..takkan ain lupakan kamu dear ;) miss u

lama sgt rasanya kita tak bersua dlm blog kan..

yeaa..ain akan update setiap hari..jgn plak erin tak dtg baca..hikhik

nk tanya erin dok mana yea?

erin moshimoshi said... [Reply]

hehee miss u more too sygggg....

kann ... ain sbuk nan baby comel jer ...

ehehhehe erin duduk melaka la syg

:: Mrs.SyahNia :: said... [Reply]

oh melaka kat belah mana dear?

ain..insyallah hujung bulan 6 ni nak bw anak2 bajaln ke bdr melaka..ada rezeki leh jumpa kan..hikhik ;)

~ NANA ~ said... [Reply]

aah muka ada la iras sikit2
hehe

Filzah Azzahra said... [Reply]

pengantin cantik. pengapit pun cantik.