doorgift nikah

hye semua ..

xyah cakap banyak ea... share n caring ...masih mood mencari barang doorgift lagi ..nape kowang muak ye .. rilex k .. hahahha ..

kawen dalam berbudget, seharusnya melakukan beberapa survey untuk mencari yang berbaloi baloi .. betul x ape saya cakap nie ?.. Heh. Kerana percaya, budget doorgift untuk tetamu antara yang terbesar jugakla sebab nak kena sediakan untuk beratus-ratus orang sehingga beribu-ribu orang. Jadi, atas dasar itu, saya terpaksa mencari sesuatu yang within my budget. Heh.

Dan untuk hari nikah saya, saya memilih buku yaasin dan DIY sendiri yang amat comel bila dihiaskan dengan riben dan bunga tisu ... . Love..love..love. Harus menD.I.Y dan mula belajar dengan rakan blogger saya .. lagi2 kak qaseh zira ...


dan , harap ade la ek budget lebih mana la tahu kan dpt lagi besh sebagai hadiah dan para tetamu .. tapi , saya fikir harga 1 pc yaasin x la mahal mana kan ... dgr ade 60sen je kan tapi di mydin .. jom borong ehhehe .. kalau g indon mesti banyak ek design dpt lagi murah tp satu kije lak cost ke sana ...uhuhu punya la idea DIY melimpah2 tapi bile nak buat mengigil kod .. dapat x rasa ..kadang2 nak muntah kan ..penuh selirat sane .. dh la aku x biasa .. takpe demi tetamu aku ..aku buat


.

sangat comel la riben n kotak .. wahhh xsabar seyh nak MENG d.i.y sendiri
cehhh jangan hangat2 tahi unta sudah :)

doakan erin maju k :)

0 000 orang doakan erin pregnant: