TTC part 3 : rawatan laporoscopy part 2




Sambungan dari sebelum ini..

Lepas dah discharge aku terus balik umah parents kat muar..doc kasi mc 2 minggu. Sepanjang tempoh bercuti tu aku kena la pantang macam orang bersalin tu haa. Kena makan ikan haruan dan minum air pati ikan haruan tu hari-hari, sungguh tak sedap dan sangat hanyir! errrghh disebabkan nak baik ku telan juaaa.


Hari ke 8 lepas operation aku kena gi hospital untuk bukak tengok keadaan perut , alhamdulillah kesemua tempat jahit dah kering . Cuma dekat pusat jer belum betol-betol baik dan makan masa gak nak kering. Lebih kurang sebulan gak la baru pusat tu nak ok.masa jumpa doc plak, dia explain kat aku pasal keputusan operation..alhamdulillah semua ok normal dan takder tanda-tanda yang mencurigakan lagi . masa dalm cd tu dr ckp ade cyst tp kecik je ... then dr dh pecahkan n dah buang ...kecikkkkkk sgt ..bnda nk jd ..tp alhamdullilah dh settle ...

Aku harap sangat lepas ni semuanya ok..kesihatan aku semakin bagus. Segala menda-menda yang mengacau aku tu harap-harap dah takde la lepas ni. So memang besar la harapan aku agar dapat dikurniakan zuriat. Amin.......


To en ning ..thanx for everything, thanx for being a very good husband, luv u so much!

1 000 orang doakan erin pregnant:

ShaSa RosSa said... [Reply]

salam erin,..alhamdulillah..semuanya okey..harap2x..lepas ni dipermudahkan untuk erin mendapat zuriat..ape pun semua tu kuasa Allah..usaha dan doa k.. Jaga diri elok2x ya..