mencari kelas/usrah agama



Alhamdulillah bertemu lagi kita di alam Maya ..

Bila aku tengok balik post post yg lama. Berserta gambar yg aku masukkn dulu. ( macam menyampah )
Kenapa aku macamtu dulu. Allah. Aku benci akan masa silam aku. Benci. Tak nak ulang lagi dah, taknak :'(

Kini, aku kembali mencari redhanya. Mencari cintanya.
Aku rindu. Rindu.

Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk berubah. Berubah ke arah yang lebih baik.
Satu benda kalau kau nak berubah, istiqomah. 
Pekakkan telinga. Biar, biar mereka berkata. Jangan kau membenci. Tapi kau mendoakan. Agar dia juga berubah. Insyaallah. anggapmereka yang berkata buruk dibelakang aku tu ,bagaikan memberi PAHALA PERCUMA untuk aku ... 


Aku pegang janji aku ...ko kena kuat semangat rin ... kau kena kuat ... nak berubah bukan mudah tapi insyaALLAH akan ALLAH permudahkan segalanya ...

Hidayah Allah untuk semua hamba-hambanya. Jangan risau. Tapi, kita kena juga mencari hidayah. Dekatkan diri dengan kelas-kelas agama. Insyaallah. sesiapa yang tahu kelas2 agama di melaka tolong la komen dibawah ... kerja yang baik insyaallah diberi pahala ..mohon jasa baik kalian kalau kalian tahu .. kalau boleh bagi la yang kawasan melaka tengah ... jangan jasin or masjid tanah jauh dri tempat aku ... 

Dan lagi satu ujian..
Janganlah anda pandang rendah pada orang yang baru merangkak nak berhijrah mungkin esok lusa dia akan berlari laju dari penghijrahan kalian ...jangan ckp nk tunggu seru.. Allah dah lama menyeru...tp kite je yg butakan mata hati xnak ikut seruan Allah. allahuakbar 

Insyaallah, Diri ini masih belajar, masih ter-kapai kapai. Bimbing lah, bimbing aku. maaf andai sepanjang ini ade yang terkasar bahasa

6 000 orang doakan erin pregnant:

Ann Ishak said... [Reply]

semoga dipermudahkan, inshaAllah :)

puan.mila said... [Reply]

erin sayangggg..header lawa!! tmpah mna??hehe..Alhamdulillah, terus istiqamah ye erin, mila supporr dri jauh..:-)

erin moshimoshi said... [Reply]

thanks mila ... nak istiqamah mmg susah tapi kena cube :)
erin tmph nan kak rose .. ni x byr free je ... sbb pnh buat sblm nie

BLuRpL3 said... [Reply]

hai erin, lama tak dengar khabar?

http://blurplediary.blogspot.com/

Myn said... [Reply]

Kak erin tukar laaa gmbr yg keluar kt tepi comment nie 😉

Myn said... [Reply]

Kak erin tukar laaa gmbr tepi comment ni