bercuti sambil shopping part 1


VIETNAM !!!!!!!

assalamualaikum puteri ucapkan .. 
kepada semua rakan taulan .. cerita miskin kaya saya ceritakan ..mari dengar jangan malu jangan segan ... follow ..... assalamualaikum kepada semua rakan dan taulan ...............
hahahhaha ajer giler ek saya nie ........ 
hari hari aku goreng ikan bilis .. tiap2 tahun ku selalu melancong...miskin atau kaya semua boleh dengar ceritaku same je xde bezanya pon ... chalooooo .....
sekarang aku patut habiskan masa dengan percutian yang menyeronokkan . wee ... seronok auw jalan negara orang dari situ la kite tahu cre n budaya mereka ... mcm mna mereka hidup same ke mcm mlaysia ...mmg lain msa aku pegi... ehehhe syokkk braderr !!!!!


first time nk pergi uh kena kumpul pukul 12 tengah hari auw .. tapi aku dh kuar pkul 10.30 nyirap ek tengok driver bas aku .. kata nk isi minyak la ape la .. tp last2 okay je dpt jalan2 ... aku je sorang dlm bas uh .. caya x ? caya x ? mesti la caya dh umah aku depan tmpat port bas uh .. aku ikut je .. tapi smpai sane encik sayang aku tggu .. dapat la melepaskan rindu sesenduk ice cream carnetto royal bersama dye .. weee ..
bysa la pasangan yang xpernah jauh kakkaa ..birah seyh .. jgn jeles kak limah !! :-D ... hahaha last2 bukan aku nek bas naik kereta nan kak ema ketua pelancong aku ... best gak nek kereta lincah sikit sampai airport :-)

penerbangan aku ke SAIGON , VIETNAM  pada pukul 5.50 tapi aku smpai pukul 2 lebih mcm uh la .. yang group naik bas x smpai2 .. pukul 3 bawu nak gerak ke R&R ... orang msti ade kat airport pukul 3 petang ..grrrr mna x ngaruk ..ahhaha punya lapar aku melanguk kat airport ..weeee .. terpkse aku g makan burger king dgn dak nurul .. :-) besh braderrr .... selepas je makan ..smbung smula k .. ceh mcm nk g pidato lak aku ... nek la flight ..bosan2 ...



huhuhu perjalanan aku mngmbil masa 2 jam je .. la mcm muar ke jb seyh ... tahu naik je kereta g sane kan ...ahhaha mcm kuat je ... rasa lagi berjam2 nie nk tibe kalau nek kete .. kaka ....yang x boleh blah uh sanggup plak aku n dak nurul tggu group kumpulan BEAST turun kl ... boleh plak x same hari ..kumpulan uh jatuh esoknye dh patah hati separuh ... separuh lagi elok la lagi ... cume x dpt la nk myksikan ketibaan my hot boyfriend .. :-) xpe2 next time pasti datang lagi .. grrr ....

tibe di saigon dijemput oleh agen UTAS TRAVEL ... nama dye ment xsilap aku betul ke x ejaan aku ni kakaka ... sampai je terus makan malam yelah tibe dh malam kebulur la masing2 ... aku makan kat ape ek nma uh ..tapi maria tunku sabri pernah datang wat jalan-jalan cari makan .. sedap wooooo ...
xcye ea...jap ea.. ehhehee


so checkin hotel ...jom roger hotel dye :-) classs brader ... pada aku la ..xtahu lak korang 




classs x?? maybe x kod ... tapi pada aku okay la ..dri xde tempat tidur hehe ... beshhh wooo ... pastu malam uh bukan aku tidur aktiviti bebas kan ...trus jelajah pasar mlm uh ... mcm2 shopping aku kat sane .. ehhee .. besh nye pasar mlm dye hari2 bukak ..xpernah ttup ..kalau malaysia silih berganti minggu kan .. nie suasanan dye mcm chaw kit la yunk :-)



bersambungggg ok ...doa kan aku ade semngat cerita .. ckup untuk part 1 
:-)

0 000 orang doakan erin pregnant: