marveloussss !!


hye salam korang ..
sehad x ??
ohh erin xsehad nie .. perut sakit2 je nie ...nape ek ??adessss
ermm okay la ye .. setakat ini je entri aku ..


bye bye ...


*
*
*
*
*
**************
eh belum la ... ade je ni ..kakakka ..saje senda pagi di pagi selasa nie .. wee ~~
ermmm nak tahu x ape yang marvelousss uh !!~ sebenarnya .. pada suatu hari cik puteri trbace entri si gundik just you n i nye blog .. then ternmpk satu entri yang menikam kalbu aku .. walaweyhhh ... mcm nk bakor je ..geram nye pasal .. hehe eh bukan nk gaduh doe .. nie aku geram nmpk entri chocolate fountain .. walamak .. mahu mahu ...kire kalau aku masuk rancangan idaman aku menang x?? aku rasa byk impian n idaman aku tatkala wedding nie . huhuhu ... menang kod ..siap percutian korea .. wah korea lagi aku .. mnjang korea ek ...aku mnat la sayang .. sebab aku gile pelokn korea ...

entri nie hanya rekaan semata2 eh x x .. hanya idaman n impian semata mata .. kepada para tunang or kekasih yang ade impian nk letak chocolate fountain kat main table makan beradap uh .. boleh la look n roger k ..aku pon xtahu sangat bnda nie .. masih mncari sape yang boleh buat kat daerah johor nie ... huhu ..xkan nk tmpah luar negeri mahu cair ..dh mcm apam balik rupe fountain aku kang .. akakka ...

jom weyh kite ricky n cekedow !! eh mcm mna eje nie ..ceked out ...:-)
ahhh dulik kan ....






yang aku tahu blog bawah nie untuk sewa fountain tapi aja gile mahal siut ..adessss cekik aku dengar price dye la ...tapi kalau nak pesalah nye .. kan kan .. weeee ... suke seyh aku tgok ..cube kowang perhati chocolate atas uh .. x rasa teringin ke weyh ??? 


CHOCOLATE FOUNTAIN FOR RENTAL

ONLY RM399

CALL LINA 012-764 3460 FOR BOOKING!

dah tahu harga kan so kowang budget nak bape tgkat n nak bape chocolate fountain .. hehehe ..lau aku satu je dah cukup kod .. mna mmpu nk amik banyak2 .. tapi mcm vvip je amik bnda nie .. lagi2 wat kat dewan kan .. wah ..ala taman ke ..walaweyh ..

0 000 orang doakan erin pregnant: