hair style for wedding free hair


hehehe dengar tajuk mcm nk free hair sgt kan .. adesss mcm mna ek ..boleh ke aku free hair ... harap2 boleh la ..yaaa memang aurat kan2 .. uhuhu harap mummy n family aku izinkan ..sekejap je kod ...semumur hidup sekali nk nmpk cntik msa wedding .. ehehhe

aku ade terbaca 1 entri  utk bakal2 pengantin...So kat situ aku ade terbaca mengenai style rambut..entri tu nampak mcm menarik minat aku lak ... style rambut mcm mane yg menjadi pilihan bagi mereka2 yg tidak bertudung sebelum tiba hari bahagia..Ok..aku mmg la bertudung tp nk shoot satu yg free hair boleh x??? gaya rambut yg mcm mane yg i inginkan..so aku ade la tgk contoh2 hair style..Ade yang menyanggul rambut and ade jgk lepaskan rambut..So aku xkisah ..aku mnx pendapat kowang ..same ade lepaskan atau sanggul ??? kebiasaan pengantin menyanggul rambut..so jarang tengok yg x bersanggul.

erm kowang tgok ea contoh2 nie ..mana sesuai untuk muke kecik aku nie ..tapi pp kombang ..haisyh ..xsuke style yg bysa sangat la .. ishh bukan cerewet nk nmpk kelainan .. ehhehe ..impian seorang puteri kod ...normally kod..ramai impikan ..



 no 1


 no 2

  
no 3


no 4

yang atas nie semua koleksi sanggul la .... ok x??? no bape sesuai ??kalau aku kenan kan no 2 uh ...mcm xserabut kan2?? ehehhe ...okay jom join tgok yang lepas pula ...




so which one ??? ehhehe ... gile la aku nie berangan lebih ...choose kan 4 me k dear :P
bai bai

0 000 orang doakan erin pregnant: