present to my bride's maid

hye u alls :P

dalam diam ku bosan dan mempunyai idea yang mengancam kalbu ... kelambu ..boleh terigau2 hingga ke mimpi mimpi kowang :) ... kowang nak tahu kan .. jom la jd pengapit aku ...isi borang yang akan muncul x lama lagi ..tapi xnk jauh2 sebab erin area muar ... en.sayang saya pon org muar gak .. ehhehe tengah cri 2 orang nie ...satu majlis aku n satu mjlis encik syg ... mesti la nk pengapit laen2 kan ..xnk la same je ..xnmpk kelainan tol x ??

so today i just nak share idea .. ape yg tersirat di kalbu aku ..
tak byk pon ..ini pon pilihan ..xtahu lg ..byk pilihan tp xtahu mna akan jd igauan ..nie kena buat cabutan bertuah ehhehe ..sape pilih itu dpt tu la ...kalau kowang klik papadom ..aku suh mummy aku goreng papadom then bawak balik satu telap ..ok x??
ahhahaha aku xkijam la dear ...joke joke mnje gitu ...

pengiring pengantin aku yang paling mungkin teman dekat atau keluarga. Oleh kerana itu, memilih hadiah pengiring pengantin boleh stress untuk beberapa pengantin , kerana aku ingin mencari sesuatu yang semua orang akan mencintai.dan mengigati hadiah tradisional selalu popular, tapi jangan takut untuk menjadi kreatif dan berfikir di luar kotak. Di bawah ini adalah 10 idea hadiah yang besar untuk pengiring pengantin aku yang merangkumi baik idea-idea kreatif dan tradisional ... tapi harap2 ok la ..:)



1. Personalized Photo Album : Pilih album foto kecil namun bergaya untuk pengiring pengantin masing-masing. Luangkan masa untuk pergi melalui foto-foto lama aku berdua dengan kawan aku. Pilih kegemaran aku dan mempunyai salinan dibuat (hitam dan putih adalah pilihan yang besar di sini). Isi album foto dan bolehmembuat sebuah hadiah yang akan menyentuh hatinya dan terakhir seumur hidup .bukan gmbr aku n laki aku ..tapi bakal bridemaid aku nnti ....





2. Spa Gift Card :: Berada di perkahwinan boleh memenatkan! Jadi, membeli Gals aku kad hadiah ke spa di daerah mereka. Jumlah tersebut akan berubah-ubah pada anggaran aku (tetapi cubalah untuk menjaga minimal menjadi $ 25). Dengan kurnia ini, mereka boleh berehat selepas memakai kasut hak mereka sepanjang malam.


3. Peti Perhiasan terukir: Ini adalah cara yang bagus untuk pengiring pengantin untuk menyimpan perhiasan pengiring pengantin mereka. Namun, mendapatkan peribadi dengan ukiran tersebut. Cara terbaik untuk memiliki sentimen yang berbeza untuk pengiring pengantin masing-masing. Dengan cara ini, mereka akan tahu aku mengambil masa untuk memilih sesuatu khususnya untuk mereka. terbaek ....


4. Personalized berbingkai Puisi: Jika aku adalah jenis kreatif, menulis sebuah puisi untuk pengiring pengantin anda dan memilikinya terikat dalam rangka yang indah. Jika tulisan bukanlah hal aku , cukup melihat melalui buku-buku puisi dan mencari puisi yang tepat untuk pengiring pengantin masing-masing dan mempunyai dibingkai. Gagasan ini pasti akan membawa air mata! ohhh terharu bride maid aku nnti



5. Monogramed goodie bag: Pilih beg tali chic yang boleh monogramed dengan awal yang dilakukan oleh pengiring pengantin dan mengisinya dengan minyak wangi, lotion, semburan, perhiasan, kad hadiah, dan hal lain sesuai dengan mereka. Ini adalah cara yang bagus untuk memberikan pengiring pengantin anda sedikit segalanya.



6. Girls Night Out: Setelah pernikahan, rencana keluar gadis malam! Pergi ke restoran bagus, pergi menonton filem, atau pergi menari. Sekarang hari perkahwinan selesai, aku dan pengiring pengantin aku boleh berehat dan bersenang-senang. ... enjoy la :P

7. Siapkan Makan Malam Khusus: Adakah aku memasak awesome? Jika demikian, tuan rumah makan malam empat-kursus pihak untuk menghormati pengiring pengantin aku ...ahhahaa '- ciri-ciri anggur terbaik aaku mampu dan hidangan yang paling mewah aku boleh mempersiapkan diri. tentang mengesankan dan tampan Bicara!  ..maybe nie x kod ... poning palo den ..rncang melampau tp xbuat ahhaa


8. Perhiasan: Perhiasan mungkin adalah idea hadiah yang paling popular dan tradisional. Namun, jika aku pergi dengan cara ini, pastikan dan memilih bahagian yang berbeza untuk pengiring pengantin masing-masing. Sekali lagi, membuat mereka merasa individu dan khusus.


9. Individu Gift Cards: Apabila aku memikirkan peribadi, kad hadiah mungkin tidak apa yang anda fikirkan. Namun, jika anda memilih kad hadiah berbeza untuk setiap gal, yang membuat peribadi. Apa butik kegemaran mereka? Kedai kasut? Kedai barang antik? Begitu banyak kemungkinan.

10. J Handbag Cute: Apa wanita tidak mengasihi dompet? Pilih warna yang sesuai dengan gaun pengiring pengantin, namun tetap boleh digunakan selepas perkahwinan. Gaya yang berbeza untuk pengiring pengantin masing-masing akan memberikan sentuhan peribadi.

11 . perfume :: aku akan bg perfume jenama sikit .. sama ade vera wang , zara atau romance ke dkny ke ..ehhehe wangi kan ..den letak kat kotak yang exclusive wow ...

wahhhh mcm2 aku nk ...  tp tgok kemmpuan k ... tapi aku rsa la aku akn wat terbaek .....OKAY DUN WORRY BAKAL BRIDE MAID AKU ... kowang sentiasa aku lakukan terbaek .. sebab kowang akan buat yang terbaek kan ?? ehehehe ....

0 000 orang doakan erin pregnant: