i heart you



ho ho ho ...merry christmas ... hey hey hey ... vanakam ... la la la la... gonxi gongxi .....

siapakah yang aku love love in my heart nie ek .. sob sob sob ... biarlah rahsia .. eceh mcm xtahu lak kan .. padahal byk entri aku dh kuarkan muke dye .. kkui kui kui .... kuih kacang machaa siap ...sape dye orang yang erin sayang sangat sangat nie ?? xtahu nama dye kan ?? xleh tahu .. kalau nk tahu juga belikan erin tahu sepuluh bakar .... ok ?? dh siap hantar umah saya then bru sy g tahu .. ehehhee

hahhaa if kowang nak tahu ape yang buat erin sayang gile separuh setengah masak nie ... ??? sampai aku dh xnak cri len dah ..sampai dye je akhir hayat ku .. sanubari ku ... ning ning ku ..haakaka.... adelah ..banyak sangat spe sial eh special ..silap pulak ....berjuta juta juta ... mcm jutawan fakir ... hehhe ...lemon lemon pon kalah auw ...

erin xtahu nak cakap ape biar entri sikit je ..xnk byk2 ade yg ckp lemah nk bce pnjang2 ehehe .... erin cume harap dye sayang aku je sowang ...n family dye je ... aku xnk orang len yg dye sayang ..mksudnye betina gatal la ... aku trik halkum dye smpai kuar kang jika dye wat ..akkaka ..bukan garang tp amran dri pihak berkuasa .. dengar ye yuyunk ....lagi pula dye seorang yang ................

  • jujur ..
  • understanding 
  • setia pada satu
  • penyayang
  • tak baran kire penyabar la ...
dah cukup xnk aku puji lebih2 kembang semangkuk dye kang ..penuh bakul dye ... ish bakor masuk oven kang .. ehhehee...dye cukup terbaek untuk aku ... cukup2 best la ...dh cukup erin still nak dye je ..xnk len dh ...enough ... namo len ...

dye la kening ku ... dye hati ku .. hehhe mcm laksa johor ..sedap dimakan begitu saje ...<3

0 000 orang doakan erin pregnant: